Problemer med at få tid hos lægen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

381 visninger
2 svar
0 synes godt om
22. marts 2011

anonym06

Hej piger

Jeg havde problemer med maven, lægen havde ferie, så jeg bad naturligvis om en tid, da han var tilbage, men så fik jeg mildest talt et chock! der blev sagt at jeg kun kunne få en tid til samtale, for en undersøgelse koster penge!!!   OK skidt med mine problemer, eller hvad? jeg har ALDRIG misbrugt lægen, og så vil jeg da heller ikke nøjes med en samtale, problemerne skal bare løses, slut færdig!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2011

Pullemulle

anonym06 skriver:

Hej piger

Jeg havde problemer med maven, lægen havde ferie, så jeg bad naturligvis om en tid, da han var tilbage, men så fik jeg mildest talt et chock! der blev sagt at jeg kun kunne få en tid til samtale, for en undersøgelse koster penge!!!   OK skidt med mine problemer, eller hvad? jeg har ALDRIG misbrugt lægen, og så vil jeg da heller ikke nøjes med en samtale, problemerne skal bare løses, slut færdig!!

Er det en privat læge eller sådan noget? Det virker meget mærkeligt at du skal betale for det. Ellers kan du tage til vagtlægen, de kan da umuligt tage penge for det.

Anmeld

22. marts 2011

anonym06

HejPullemulle

Nej, jeg skal ikke betale for det, men det er 1 praktiserende læge, og jeg forstår ganske enkelt ikke hvad det er som er sket.

Hilsen Janni

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.