Hvorfor er I online nu kl 01.29?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.114 visninger
23 svar
0 synes godt om
22. marts 2011

..

Hejsa

Jeg er på arbejde og skal være det til kl 7 i morgen tidlig, ellers havde jeg sovet sødt

Hvordan kan det være I andre er på nu?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2011

AnneBJ

Jeg kan bare ikke sove.... Jeg er 2 dage over termin - eller okay, 1 dag og 1½ time hvis man sådan skal være lidt firkantet. Min strategi er at sove når jeg er træt, hvilket resulterede i en lur fra 16-18 (man ved jo aldrig hvornår man IKKE har tid at sove vel?) og derfor er jeg sjovt nok ikke så træt endnu...

Anmeld

22. marts 2011

MaliksMor

Macrolf skriver:

Hejsa

Jeg er på arbejde og skal være det til kl 7 i morgen tidlig, ellers havde jeg sovet sødt

Hvordan kan det være I andre er på nu?

God arbejdes lyst
- Hvad arbjeder du med siden du kan sidde på baby ?

.. Malik sover - så manden og jeg har lige set en film. Dynen kalder på mig, så jeg hopper også snart i seng.. Meeeeen, skulle da lige tjekke baby førest ;-)

Anmeld

22. marts 2011

MaliksMor

AnneBJ skriver:

Jeg kan bare ikke sove.... Jeg er 2 dage over termin - eller okay, 1 dag og 1½ time hvis man sådan skal være lidt firkantet. Min strategi er at sove når jeg er træt, hvilket resulterede i en lur fra 16-18 (man ved jo aldrig hvornår man IKKE har tid at sove vel?) og derfor er jeg sjovt nok ikke så træt endnu...

Kan du så komme op på fødegangen med dig

Sender en masse ve'støv herfra

Anmeld

22. marts 2011

..

CamillaRH skriver:

God arbejdes lyst
- Hvad arbjeder du med siden du kan sidde på baby ?

.. Malik sover - så manden og jeg har lige set en film. Dynen kalder på mig, så jeg hopper også snart i seng.. Meeeeen, skulle da lige tjekke baby førest ;-)

Jeg arbejder i en bank som har døgnåbent, der er ingen kunder der ringer så vi ser film, drikker cola og er på nettet - hårdt tjente penge

Anmeld

22. marts 2011

..

AnneBJ skriver:

Det kan være det er et tegn at du er helt frisk, det var jeg op til min fødsel gik igang

Anmeld

22. marts 2011

MaliksMor

Macrolf skriver:

Jeg arbejder i en bank som har døgnåbent, der er ingen kunder der ringer så vi ser film, drikker cola og er på nettet - hårdt tjente penge

Hvor hyggeligt
- det da lige et job for mig. arbejder du sådan - hverdag?

Anmeld

22. marts 2011

PsychedeliC

Mine døgn rytmer er til at lukke op og sk... i . Min søn og jeg har været syge i en måned nu. Der var lige et tidspunkt hvor jeg tænkte at nu blev han rask men næh nej . Han vil stort set kun have mælk og derfor vejer han ikke det han skal og han vågner hele tiden fordi den mælk ikke mætter rigtigt... så her er det sga en lille ond cirkel som jeg håber at komme ud af snart

Anmeld

22. marts 2011

Magsen

fordi jeg skal op i teori i morgen.. og jeg MÅ bare IKKE dumpe!!!!!!  er sååå nervøs 

Anmeld

22. marts 2011

MaliksMor

Maggieh skriver:

fordi jeg skal op i teori i morgen.. og jeg MÅ bare IKKE dumpe!!!!!!  er sååå nervøs 

Held og lykke.

Du består

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.