Det trækker ud ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

662 visninger
9 svar
0 synes godt om
21. marts 2011

Wimmie

Puha, jeg synes denne proces trækker ud - jeg synes ikke vi laver andet end at køre til Odense og blive scannet og få taget blodprøver... Da vi troede det var lige ved at være tid til ÆU blev jeg scannet og der var mange æg, men de var ikke helt store nok...4 dage mere med behandling og så tilbage til en scanning. Nu var ægblærerne store og fine men der var rigtig rigtig mange (ca. 20) og de var bange for overstimulering - så 2 dage mere og så tilbage til en blodprøve ( idag).

- Så afsted igen og en blodprøve senere fik vi svaret at der var (for) mange æg, så vi skulle lige tage én dag mere uden GonalF og så derind igen i morgen til endnu en blodprøve...

Jeg ved at processen er som den er og at man bare må være tålmodig og gøre hvad der er nødvendig - det er bare træls når man har 35 km hver vej og en scanning eller blodprøve tager ca. 5 minutter

Så i morgen....håber jeg

Andre der synes det trækker i langdrag?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2011

Rockertand

Det er altså hårde betingelser - håber, at det snart er jeres tur.

Anmeld

22. marts 2011

Wimmie

Heller ikke i dag... kørte til Odense og hjem og nogle timer senere fik jeg beskeden om at jeg skulle komme igen i morgen kl. 8

Chancerne for at tallet er faldet nok til i morgen er lille, men de tør ikke springe en dag over, så jeg er nødt til at køre derind i morgen... og højst sandsynligt også på torsdag

Det er ikke ventetiden som så der gør mig noget, men jeg må indrømme at jeg er ved at være udkørt. Det er hårdt når man arbejder aften/nat og skal være der kl 8 om morgenen. Ved godt at der ikke er noget at gøre ved det, men hold da op hvor er det træls. Vi har allerede næsten brugt vores benzinpenge i denne måned pga. de mange ture til sygehuset.

Anmeld

22. marts 2011

Putomanen

Wimmie skriver:

Heller ikke i dag... kørte til Odense og hjem og nogle timer senere fik jeg beskeden om at jeg skulle komme igen i morgen kl. 8

Chancerne for at tallet er faldet nok til i morgen er lille, men de tør ikke springe en dag over, så jeg er nødt til at køre derind i morgen... og højst sandsynligt også på torsdag

Det er ikke ventetiden som så der gør mig noget, men jeg må indrømme at jeg er ved at være udkørt. Det er hårdt når man arbejder aften/nat og skal være der kl 8 om morgenen. Ved godt at der ikke er noget at gøre ved det, men hold da op hvor er det træls. Vi har allerede næsten brugt vores benzinpenge i denne måned pga. de mange ture til sygehuset.

Øv, hvor er det trist, at du skal køre frem og tilbage så mange gange hele tiden. Det tærer meget kræfterne og overskuddet desværre. Jeg håber, at du snart slipper for den tur

Er der ikke noget med, at man kan få kørselsgodtgørelse, hvis det ligger mere end X km. væk fra bopælen?

Anmeld

22. marts 2011

Wimmie

Jeg tror desværre at kørselsgodtgørelsen forsvandt sammen med den gratis behandling pr. 1. januar...

Vi må jo bare hænge i og tage det som det kommer - og evt. forklare banken hvorfor der måske bliver et lille overtræk på benzinkontoen - det må de da næsten forstå

Anmeld

22. marts 2011

Line11

Ventetid er det værste! Og jeg har ikke engang oplevet meget af det endnu, så kan kun forestille mig hvor irriterende det må være. Jeg  for den er der snart! 

Anmeld

23. marts 2011

Wimmie

For mig er ventetiden i sig selv ikke så slem - det trælse er først og fremmest at det nu er 4. gang på 5 dage at vi skal op kl. 7 og køre 70 km for et lille prik i armen

Det er hårdt når man først kommer i seng kl. 3... når jeg så er tilbage omkring kl 9 kan jeg ikke falde i søvn igen - jeg er træt, udmattet og irriteret for tiden, misser min træning og er slet ikke i humør til at tage på arbejde.

Måske hormonerne også spiller lidt ind? Det er vel hårdt for kroppen sådan at blive fyldt med diverse stoffer

Anmeld

24. marts 2011

ønskebørn74

Wimmie skriver:

Puha, jeg synes denne proces trækker ud - jeg synes ikke vi laver andet end at køre til Odense og blive scannet og få taget blodprøver... Da vi troede det var lige ved at være tid til ÆU blev jeg scannet og der var mange æg, men de var ikke helt store nok...4 dage mere med behandling og så tilbage til en scanning. Nu var ægblærerne store og fine men der var rigtig rigtig mange (ca. 20) og de var bange for overstimulering - så 2 dage mere og så tilbage til en blodprøve ( idag).

- Så afsted igen og en blodprøve senere fik vi svaret at der var (for) mange æg, så vi skulle lige tage én dag mere uden GonalF og så derind igen i morgen til endnu en blodprøve...

Jeg ved at processen er som den er og at man bare må være tålmodig og gøre hvad der er nødvendig - det er bare træls når man har 35 km hver vej og en scanning eller blodprøve tager ca. 5 minutter

Så i morgen....håber jeg

Andre der synes det trækker i langdrag?

Vi var det samme igennem og det endte i en biokemisk graviditet, så blodprøverne fortsatte i 3 uger efter...

Anmeld

24. marts 2011

os2

Vi har 120 km til Odense og 120 km hjem igen. Så når man skal derover 3 gange i løbet af en uge er der riimelig langt...man får stadig kørselspenge...efter hver endt behandlingsforløb(afsluttet forsøg) indsender OUH et skema til ens eget sygehus som udbetaler beløbet. Tror det er 1,80 pr km.

Anmeld

25. marts 2011

Wimmie

Ønskebarn74> Hvad er en biokemisk graviditet? Har hørt det et par gange herinde...

Os2> ok, så får man da lidt i kørsel...troede faktisk at det var helt fjernet.

Anyway, så var der gode nyheder i dag - mit østrogental er endelig faldet, så i morgen skal jeg tage ægløsningssprøjten og på søndag skal jeg til ægudtagning - yay, så sker der lidt igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.