Facebook - Noget virus....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

725 visninger
12 svar
0 synes godt om
21. marts 2011

Mira0911

Jer der er på facebook - Har I idag oplevet noget link der kommer i chatten fra jeres venner? En video om en pige... 

Er det ikke en virus? Jeg bestemt ikke åbnet for den og skal da ikke have min computer angrebet... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2011

LenaJohansen

MoarJ skriver:

Jer der er på facebook - Har I idag oplevet noget link der kommer i chatten fra jeres venner? En video om en pige... 

Er det ikke en virus? Jeg bestemt ikke åbnet for den og skal da ikke have min computer angrebet... 

jo det skal du ikk åbne... Der er mange der har fået den virus.. 

Anmeld

21. marts 2011

Mira0911

LenaJohansen skriver:

jo det skal du ikk åbne... Der er mange der har fået den virus.. 

Har heller ikke åbnet nogle af dem... 

Anmeld

21. marts 2011

LenaJohansen

MoarJ skriver:

Har heller ikke åbnet nogle af dem... 

Jeg har  heller ikk... Når der kommer noget på engelsk fra sine venner, og et link, skal man aldrig åbne det..

Anmeld

21. marts 2011

Frøken J.

Generelt være påpasselig overfor alt det der med "Hahaha, den her pige sendte sin far en besked om sin første gang" og lignende ting, som lokker ens nysgerrighed. Spørg direkte personen, om de bevidst har sendt linket og er sikker på det ikke er virus, før du trykker på noget

Anmeld

21. marts 2011

Mira0911

LenaJohansen skriver:

Jeg har  heller ikk... Når der kommer noget på engelsk fra sine venner, og et link, skal man aldrig åbne det..

Nemlig... Skal ikke nyde noget af det... 

Anmeld

21. marts 2011

Mira0911

Secrets skriver:

Generelt være påpasselig overfor alt det der med "Hahaha, den her pige sendte sin far en besked om sin første gang" og lignende ting, som lokker ens nysgerrighed. Spørg direkte personen, om de bevidst har sendt linket og er sikker på det ikke er virus, før du trykker på noget

Havde en venindes søster som sendte linket til mig, hun vidste godt at det var virus, men vil lige se om jeg hoppede på den.. Næææh det gjorde jeg ikke....

Anmeld

21. marts 2011

Frøken J.

MoarJ skriver:

Havde en venindes søster som sendte linket til mig, hun vidste godt at det var virus, men vil lige se om jeg hoppede på den.. Næææh det gjorde jeg ikke....

Ej hvor ondt  Godt du tænkte dig om 

Anmeld

21. marts 2011

Mira0911

Secrets skriver:

Ej hvor ondt  Godt du tænkte dig om 

Jep... Åbner aldrig sådan nogle link's... 

Anmeld

21. marts 2011

twinny

jamen tak for det.. så ved jeg det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.