Anbefal et eller andet inde på Sputnik

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

323 visninger
4 svar
0 synes godt om
21. marts 2011

Silvermist

Nu har jeg lige fået et Sputnik abonnement i en hel måned for mine Just Eat points. Hm, jeg har åbentbart bestilt for meget fastfood *host* 

Kan I anbefale et eller andet sjovt derinde?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2011

Rosa

Brian Mørk show har jeg været glad for! Det er et show hvor kendte skuespillere og standuppere bliver interviewet som et talkshow, på nær at alt der bliver sagt er løgn, men deltagerne må ikke sige nej - de skal improvisere en forklaring, og det kommer der nogle sjove historier ud af! 

Og andet stand up som f.eks. Michael Schøtts "Upolitisk korrekt".. Og Natholdet - og så ligger der de 3 første afsnit af "den som dræber" - tv2s nye krimiserie. 

Anmeld

21. marts 2011

Silvermist

Rosa skriver:

Brian Mørk show har jeg været glad for!

Og andet stand up.. Og Natholdet - og så ligger der 3 afsnit af "den som dræber" - tv2s nye krimiserie. 

Mange tak for svar

Hm, måske skulle jeg give "Den som dræber" er forsøg. Jeg har endnu ikke set nogle af afsnittene. Er de meget uhyggelige og klamme?

Anmeld

21. marts 2011

Rosa

Silvermist skriver:

Mange tak for svar

Hm, måske skulle jeg give "Den som dræber" er forsøg. Jeg har endnu ikke set nogle af afsnittene. Er de meget uhyggelige og klamme?

De er lidt psykoogisk uhyggelige på de danske måde, (ikke blodige) ja - men hvis man, som mig, eeelsker god krimi så er de bare GUUUF!  Afsnit 1 og 2 hænder sammen, se dem og så kan du vurdere udfra dine mareridt om det er det værd  Men hey - psssst - det ender godt til sidst  

Anmeld

21. marts 2011

Silvermist

Rosa skriver:

De er lidt psykoogisk uhyggelige på de danske måde, (ikke blodige) ja - men hvis man, som mig, eeelsker god krimi så er de bare GUUUF!  Afsnit 1 og 2 hænder sammen, se dem og så kan du vurdere udfra dine mareridt om det er det værd  Men hey - psssst - det ender godt til sidst  

Mange tak. Nu vil jeg nyde min kaffe og "Den som dræber". Og hvis jeg bliver alt for bange, så har jeg heldigvis en stærk mand der kan (og skal) fortælle mig at ingen får lov til at gøre mig fortæd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.