Anonym skriver:
Elsker min kæreste igellem 4 år vildt meget vi har barn sammen og del børn.Men jeg er ikke lykkelig her og de 2 steder jeg helst ville bo af byer ville han ikke.Vi bor bare ude på bhøøøø landen jeg har ikke kørekort og bussen køre ikke så tit igen her er en bruges ellers ikke det vilde her.
Det enste jeg endelig er glad for er der vores barn går ja også der er en bruges alt andet er gabbbbbbbb.Har igen familie venner osv her det er kun et vink når man møde naboen det er endelig alt.
Ville du bleve eller flytte med eller uden kæresten som du elsker meget højt.
JEG elsker navne mie så det hedder jeg lige pt i dette indlæg.
Det lyder, som om du keder dig...? Det er næppe en god grund til at forlade et forhold, hvor I har valgt at få et barn.
Har du arbejde? Uddannelse? Ellers må du se at komme i gang. Du kunne evt. starte med at få et kørekort, så er du også bedre rustet til at få et arbejde.
Hvis det er en hindring, at I bor, hvor I bor - så må du overtale din kæreste til at flytte et andet sted hen, hvor du kan begynde at yde dit til jeres familie og deltage i samfundet og få noget menneskekontakt.
Er der nogen speciel grund til, at din mand vil bo så langt ude på landet? Økonomi? Familie tæt på? Har han det godt med, at han isolerer dig?
Anmeld