Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej jeg søger Diabetes kage/Tærte opskrifter, så kom gerne med jeres bedste opskrifter
Knus Sabrina
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
sabi1979 skriver: Hej jeg søger Diabetes kage/Tærte opskrifter, så kom gerne med jeres bedste opskrifter Knus Sabrina
Nu har jeg ikke lige nogen opskrifter, men du kan på Apoteket købe en bog der hedder: Kager der Smager. Den er fra Diabetes foreningen, og mener den står i ca 89 kr.
Troldepussen skriver: Nu har jeg ikke lige nogen opskrifter, men du kan på Apoteket købe en bog der hedder: Kager der Smager. Den er fra Diabetes foreningen, og mener den står i ca 89 kr.
Mange tak, det vil jeg da kigge på
Mange tak, det vil jeg da kigge på Knus Sabrina
Det var da så lidt, min far har nemlig diabetes, derfor ved jeg de har den og mange andre Diabetes kogebøger.
Du kan også få den her: Diabetesforeningen.dk den står på side 2 til 50 kr kan jeg se.
Mange tak Jeg har ikke selv diabetes, men min svigermor, papdatter og min kusine har det, og jeg ligger på græsen til at få det, så jeg vil gerne hunne tilbyde dem noget godt når vi holder fødselsdage m.m
sabi1979 skriver: Mange tak Jeg har ikke selv diabetes, men min svigermor, papdatter og min kusine har det, og jeg ligger på græsen til at få det, så jeg vil gerne hunne tilbyde dem noget godt når vi holder fødselsdage m.m Knus Sabrina
Det er dejligt for dem. At man gør det, mange tænker nemlig ikke over det.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128