update på amme forefra...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

452 visninger
5 svar
0 synes godt om
21. marts 2011

Mor til prinsessen :-)

Hej alle...

Lige en update på mit indlæg om at amme forefra.....

Jeg har pumpet ud siden i onsdags, og det er begyndt at gå i den rigtige retning.... Der kommer stadig ganske lidt ud (20 ml på en dag) Men det skrider fremad, da der overhovedet intet kom i onsdag.... og kan mærke det i brysterne nu osv.....

Lovede lige en update, og synes de kvinder som vil give den en chanse som jeg gjorde, gør det, da det KAN lykkes selvom det syntes at være umuligt....

Nu må jeg se hvordan det hele ser ud om en uge, men indtil videre er jeg positiv og kæmper stadig.... Men hvor er det dejligt at give min datter MIN mælk.... selvom det er på flasken hehe.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2011

dorthemus

Du er sej

Dejligt at høre, at det går fremad

Anmeld

21. marts 2011

dorthemus skriver:

Du er sej

Dejligt at høre, at det går fremad

taaaaak :-)

Ja er sgu også lidt glad for jeg ikke har givet op endnu...... Men har da også tænk tanken at nu kæmper jeg for det, også kan det være til den tid min datter ikke gider alligevel haha.... Den tid den glæde :-)

Anmeld

21. marts 2011

sandratobias

Hvor er det bar godt gået... Håber der kommer rigtig meget mere...

Anmeld

21. marts 2011

dorthemus

Mor til prinsessen :-) skriver:

taaaaak :-)

Ja er sgu også lidt glad for jeg ikke har givet op endnu...... Men har da også tænk tanken at nu kæmper jeg for det, også kan det være til den tid min datter ikke gider alligevel haha.... Den tid den glæde :-)

Men så har du prøvet

Anmeld

21. marts 2011

sandratobias skriver:

Hvor er det bar godt gået... Håber der kommer rigtig meget mere...

Gør jeg også :-) Mest af alt for min datters skyld, da hun gerne vil ammes... Ellers gad jeg ikke gøre alt det her, da det er tidskrævende......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.