Spøgelser og energier

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

379 visninger
0 svar
0 synes godt om
21. marts 2011

Laura.

Kæresten og jeg bor i en lejlighed i det centrale Hillerød. Jeg har boet her i 6 år og kæresten i godt 10 år.. Inden da, boede min svigerinde her, og før det, boede en ældre mand her, som efter sigende døde i lejligheden.

Vi har flere gange hørt underlige lyde at ting som falder ned, sodavandsflasker som vælter.. min kæreste har endda været ude for at bærbaren har haft tændt af sig selv 2 gange, med 10 min. mellemrum.. Han arbejder til dagligt med computer og er geni inden for sådan noget, så det var ikke fordi han ikke fik slukket den ordentligt ned efter første gang.

Tirsdag sidste uge, hørte jeg igen en lyd, af en bog som faldt på gulvet. Katten lå og sov og vi var de eneste i lejligheden. Jeg fik taget mig sammen til at tjekke efter, men intet var at se..  Ugen før dette, har katten flere gange opført sig mystisk.. hun har siddet og kigget op i loftet, enten med blikket rettet ét sted i op til et minut og andre gange har hendes blik fulgt et eller andet i loftet, som vi bare ikke har kunnet se.. Det var altså lidt uhyggeligt.

Jeg skrev så til en bekendt som netop har taget flere kurser inden for clairvoyance og tænkte at hun måske kunne finde ud af noget. Hun skriver - ud fra min beskrivelse - at hun fornemmer at der kan være mere end én "gæst" og at jeg ikke skal være bange, for det vil mig intet ondt. - det tror jeg nu heller ikke at det vil.

Hun ringer til mig senere på dagen og spørger mig, hvad jeg kender til huset/lejligheden/tidligere beboere, men kan kun fortælle at en ældre mand døde i lejligheden. Hun siger at det er ham som stadig er her. Beskriver ham lidt med udseende og alder, hvad han har arbejdet med og hvorfor han stadig var i lejligheden, men at hun nu havde fået ham videre på den anden side... Derefter fortæller hun at hun fornemmer et dødt dyr i lejligheden også.. muligvis en solsort, som skulle være død under noget tagrenovering eller mens at bygningen blev lavet. Hun får også denne fugl ud, og siger til mig at der godt kan være nogle energier tilbage og at jeg måske ville opleve noget den næste uges tid.

Jeg fortæller det til min kæreste, som bekræfter at det med fuglen sagtens kan være sandt. I forbindelse med en tagrenovering vi havde for 2 år siden, fandt han nemlig et skellet af en større fugl oppe på loftet.  Jeg tænker så bare, om det er den som katten måske så har fornemmet og derfor hendes mystisk stirren i loftet?

Her igår, oplever kæresten og jeg så igen noget meget mystisk. Katten ligger og sover i gangen, og vi sidder og kigger efter bolig på min bærbar, da den pludselig går ud. Vi kigger spørgende på hinanden og jeg bliver lidt utryg efter at se, at strømstikket stadig sidder i, og intet andet i lejligheden er gået ud, så det var ikke strømsvigt. Det viser sig så at stikkontakten hvor strømstikker sidder til, er slukket !?? Hvordan dét så er sket, aner vi ikke. Men jeg turde jo dårligt nok at røre mig..

Jeg ved så ikke om det er energier eller andre ubudne gæste som leger med os.. Jeg håber bare at vi snart finder noget andet at bo i, uden spøgelser..

Jeg ved egentlig ikke hvad jeg vil med indlægget, men tak fordi du læste med.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.