MHK skriver:
Altså, mener du gåvogn som i den fra Brio eller som i sådan en hæslig plastik gåstol? 
En brio gåvogn er meget anderledes end det der stativ
Der kan barnet selv styre hvornår det vil gå og ikke blive spændt fast til en bøjle fordi mor og far synes det skal ud og gå en tur.
Er faktisk nervøs for at nogle mennesker vil bruge det alt for tidligt på helt små børn 
Knubs skal der til, det er sådan de lærer at komme frem i verden 
Jeg er fuldstændig enig i at børn skal lære i deres eget tempo. Men jeg mener faktisk at det kan være meget sundt at træne med sine børn, ikke nødvendigvis for at pece dem frem, men for at aktivere og stimulere dem. Man cykler jo også med benene på helt små børn osv.
Jeg synes man kan gå for meget over i at børn skal gøre ting i deres tempo, og dermed glemme legen og hyggen som er under træningen. Du kan jo også vælge at se snoren som en sikkerhed og ikke som en fastspænding. Barnet kan vel stoppe når det vil, præcis som når man holder det i hænderne.
Men igen vil jeg ikke selv vruge sådan en tingest, men jeg er bare knap så kritisk omkring den

I mine øjne ser den ikke skadelig ud, som fx en gåstol og skråstol som ikke kommer indenfor mine døre
Anmeld