positiv test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

422 visninger
6 svar
0 synes godt om
21. marts 2011

Anonym trådstarter

Hej....

Jeg har lige testet positiv idag (5 plus 4) har i prøvet at have en positiv test som var falsk?

Kan ikke forstå jeg er gravid for med de to andre har jeg fået hormoner for atblive gravid!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2011

Dansker I Holland

Anonym skriver:

Hej....

Jeg har lige testet positiv idag (5 plus 4) har i prøvet at have en positiv test som var falsk?

Kan ikke forstå jeg er gravid for med de to andre har jeg fået hormoner for atblive gravid!!!!

Nej det har jeg ikke, og så vidt jeg ved og har læst flere steder, så er det EKSTREMT sjældent at den er falsk positiv. Er du da ikke glad for at du er gravid eller hvordan skal den forståes?

Knus Sussie

Anmeld

21. marts 2011

Worldwide

Tror ikke man kan teste falsk positiv, men kontakt da lægen i morgen og så endelig svar Kroppen kan jo godt ændre sig på alle mulige måder efter en graviditet..

Men tillykke med det, hvis det er en glædelig nyhed for jer

Anmeld

21. marts 2011

Anonym trådstarter

Jeg er LYKKELIG for at være gravid har altid ville have 3 børn og nu får jeg det  <3  er bare spændt på mandens reaktion vi havde aftalt ikke flere børn men det er som om det er skæbnen at jeg er blevet gravid uden hjælp denne gang...

skal til scanning hos gyn. på torsdag så er lidt spændt på det

Anmeld

21. marts 2011

morethanperfect

Anonym skriver:

Hej....

Man kan ikke lave en falsk positiv test . så Tillykke

Anmeld

21. marts 2011

mortil4dejligepiger

Stort, stort tillykke! Fantastisk

Anmeld

21. marts 2011

Anonym trådstarter

tak tøser... er vildt glad...

men puha så bliver det til den tid 3 børn i alderen 3år knap 2år og den lille ny..

der bliver gang i den hehe

men min datter når da lige at starte i vuggestue 3mdr. inden termin........

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.