Marsvin - Teddy

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2011

PinkLadybug

Årh teddyer er så søde!..

elsker marsvin!, har selv en lille blød hvivel pige(hun er 9 uger i morgen!)..

Du må lige smide billeder ind af jeres lille teddy når/hvis, i finder en!..

-Annika

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2011

TbCp

PinkLadybug skriver:

Årh teddyer er så søde!..

elsker marsvin!, har selv en lille blød hvivel pige(hun er 9 uger i morgen!)..

Du må lige smide billeder ind af jeres lille teddy når/hvis, i finder en!..

-Annika

Vi har desværre lige mistet en så har kun Per tilbage. Hun har lige haft besøg af et hanmarsvin nogle dage så det kan jo være der har været "held i sprøjten" høhøhø . Marsvin er fantastiske dyr og skal nok smide billede ind hvis/når vi finder en

Anmeld

21. marts 2011

PinkLadybug

Vi har desværre lige mistet en så har kun Per tilbage. Hun har lige haft besøg af et hanmarsvin nogle dage så det kan jo være der har været "held i sprøjten" høhøhø . Marsvin er fantastiske dyr og skal nok smide billede ind hvis/når vi finder en

Haha.Årh Per er et skønt navn! haha.. Overvejede at kalde min lille dame for Lotus!, meeen det blev til Trunte i stedet for!..

Jeg har haft to marsvin før hende jeg har nu(Plet og Caroline!)..

Caroline havde jeg fra jeg var 7-10 år ca., så ja elskede navnet Caroline dengang! haha:d..

Plet havde jeg i 6 år, og hun døde i november!(Savner sku min skønne mut SÅ meget!<3)...

Billedet er af plet ( Man kunne gøre lidt af hvert med hende!, hun fandt sig i alt<3)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. marts 2011

otlitrom

TbCp skriver:

Ej, er det fordi Jonna er død? Jeg håber du får et nyt dræbersvin - Teddy eller ej

Anmeld

21. marts 2011

PinkLadybug

kitty skriver:

Ej, er det fordi Jonna er død? Jeg håber du får et nyt dræbersvin - Teddy eller ej

Haha, Dræbermarsvinet TEDDY!, det var god!..

Jeg synes den sku hedde Esmaralda!( Det er da et super godt navn til en sød teddy!) eller hvad med Dræbermarsvinet Bent?!..

Anmeld

21. marts 2011

TbCp

PinkLadybug skriver:

Haha.Årh Per er et skønt navn! haha.. Overvejede at kalde min lille dame for Lotus!, meeen det blev til Trunte i stedet for!..

Jeg har haft to marsvin før hende jeg har nu(Plet og Caroline!)..

Caroline havde jeg fra jeg var 7-10 år ca., så ja elskede navnet Caroline dengang! haha:d..

Plet havde jeg i 6 år, og hun døde i november!(Savner sku min skønne mut SÅ meget!<3)...

Billedet er af plet ( Man kunne gøre lidt af hvert med hende!, hun fandt sig i alt<3)

Jeg har haft rigtig mange marsvin, tror jeg var 3-4 år da jeg fik det første årrhh hvor er den da sød!

Anmeld

21. marts 2011

TbCp

kitty skriver:

Ja desværre

Anmeld

21. marts 2011

TbCp

PinkLadybug skriver:

Haha, Dræbermarsvinet TEDDY!, det var god!..

Jeg synes den sku hedde Esmaralda!( Det er da et super godt navn til en sød teddy!) eller hvad med Dræbermarsvinet Bent?!..

Per og Bent jaaaa det klinger

Anmeld

21. marts 2011

PinkLadybug

TbCp skriver:

Jeg har haft rigtig mange marsvin, tror jeg var 3-4 år da jeg fik det første årrhh hvor er den da sød!

Hold da op ...

Men ja hun er også savnet(Plet altså)<3..

OG ja synes da Per og Bent er super navne!." Per og Bent på DRÆBENDE eventyr ude på den store grønne græsplæne "..Kan det blíve mere uhyggeligt (NÆPPE!)

Anmeld

22. marts 2011

Klumpe-dumpe

TbCp skriver:

Men måske den næste skal hedde Teddy så

Ja da... Per og Teddy

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.