Kan mit barn ha taget skade?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

533 visninger
4 svar
0 synes godt om
21. marts 2011

Anonym trådstarter

Hej er så ked af det...Min kæreste flyttet igår og i min hidsighed tog jeg 2 tunge højtaler og et stor fjernsyn og stille udenfor huset.. jeg er 20 uger henne og tænkte bare med røven der.. Jeg har vild ondt i ryggen ldt murren i maven men bløder heldigvis ik... Kan mit barn ha taget skade? Hjælp..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2011

Ellim

Det ville jeg sgu også få ondt i ryggen af..

Har ikke selv været gravid - men tror ikke der er sket noget, uge 20, så er der jo godt til til termin.. Og jo senere i graviditeten man kommer jo mere skal man passe på.. Tror baby er okay?

Og hvis du er i tvivl eller ligger og tænker på det hele natten så ring til lægevagten!!

Anmeld

21. marts 2011

Bshizzle

Hvis du ikke sådan direkte har smerter i maven eller bløder mm..

Så vil jeg ikke mene du har taget skade..

.. Men pas lige lidt på dig selv altså.. .. Du bærer på noget som har meget større værdi at tænke på..

Hvis du er nervøs og hvis det gør dig meget på.. så ta en snak med din læge eller jordmoder.. bare så du ikke går og tænker på det hele tiden.  

Anmeld

21. marts 2011

fønix

Anonym skriver:

Hej er så ked af det...Min kæreste flyttet igår og i min hidsighed tog jeg 2 tunge højtaler og et stor fjernsyn og stille udenfor huset.. jeg er 20 uger henne og tænkte bare med røven der.. Jeg har vild ondt i ryggen ldt murren i maven men bløder heldigvis ik... Kan mit barn ha taget skade? Hjælp..

hej du får lige en

hvis du ikke har ondt i maven har babyen det nok okay, bare sørg for at få slappet af nu selv om der er en masse at tænke påog hvis du får det mindste ondt så synes jeg du skal ringe til jordemoder/fødegangen

Anmeld

21. marts 2011

Muffinmus

tror det nu ikke, tænk på at os med børn i forvejen slæbte rundt på dem 20 gange hver dag uden at miste vores babyer i  maven:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.