Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ih så er det vist ved at være forår Mere lunt og igår var vejret da virkelig dejligt
Vi var ude hele dagen og hygge og spille fodbold og kigge i naturen
Er det ikke skønt
Lige lidt stemnings billeder
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Åhj, hvor er det lækkert. Luften i Randers har været SÅ lun, synes jeg! Det var faktisk en fornøjelse at gå til og fra skole i dag
Lækre billeder! (Der er vist gemt en minifotograf i dig, hæhæ.)
Dinna88 skriver: Åhj, hvor er det lækkert. Luften i Randers har været SÅ lun, synes jeg! Det var faktisk en fornøjelse at gå til og fra skole i dag Lækre billeder! (Der er vist gemt en minifotograf i dig, hæhæ.)
Hehe ja, vi var nede i byen og gå, det var skønt
Ja men er bedst til naturen hehe
Ja det er skønt!
Vingummien skriver: Hehe ja, vi var nede i byen og gå, det var skønt Ja men er bedst til naturen hehe
skønt Uh. Havde du brugt makroeffekten ved vintergækkerne, så havde det billede været perfekt! Det er super flot
Dinna88 skriver: skønt Uh. Havde du brugt makroeffekten ved vintergækkerne, så havde det billede været perfekt! Det er super flot
Hvad for en af dem
Vingummien skriver: Hvad for en af dem
Hm. Det der er taget nedefra Men begge egentlig. Effekten øger kvaliteten og detaljerne ved fokus på noget små/tæt på.
Dinna88 skriver: Hm. Det der er taget nedefra Men begge egentlig. Effekten øger kvaliteten og detaljerne ved fokus på noget små/tæt på.
Hehe har jo kun mit kamera på tlf
Og du ved de priser der nej tak hehe
Vingummien skriver: Hehe har jo kun mit kamera på tlf Og du ved de priser der nej tak hehe
Uh, så er det da god kvalitet alligevel.
Jamen, effekten er altså også på et helt alm. lommekamera For ja, priserne er lidt høje
Dinna88 skriver: Uh, så er det da god kvalitet alligevel. Jamen, effekten er altså også på et helt alm. lommekamera For ja, priserne er lidt høje
Haha er de? ja burde de nok også være på den jeg har, det er jo en kamera fon med 12,1 megapixel
Ik så klog her haha
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128