Slut med flaske !!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

520 visninger
2 svar
0 synes godt om
21. marts 2011

Maise

Nu har Clara været rask i et par uger, efter 2 mdr med on and off sygdom. Så vi har først nu kunnet trappe hende ud af den sidste flaske - godnatbajeren. Hun er 15 mdr, og spiser sufficient, så der er ingen grund til at hun får den længere.

Hun får den i stuen og så bagefter får hun børstet tænder, læst bog og så i seng.

I aften skal det stå, er slet ikke sikkert det bliver et kæmpe problem for har sørget for at hun er fodret godt af for lidt siden og der er max 1 time til sengetid, så sulten når hun ikke at blive.

Har i gode råd til om der er noget jeg kan gøre om aftenen, skal være opmærksom på eller andet når det nu det skal være slut??

Hvad problemer fik i?? VIl bare være godt forberedt.

mvh Maise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2011

LinLin

min søn var vist 13 mdr da vi stoppede med god nat-flaske; vi gav han bare et glas vand i stedet og så var det ellers samme rutine som normalt. - der var ingen problemer!

Held & lykke!

Anmeld

21. marts 2011

Maise

DAs mor skriver:

min søn var vist 13 mdr da vi stoppede med god nat-flaske; vi gav han bare et glas vand i stedet og så var det ellers samme rutine som normalt. - der var ingen problemer!

Held & lykke!

Har lige lagt hende, hun er i forvejen ikke helt stiv i selv at falde i søvn i egen seng, så en mindre kamp på små 45 min. skulle vi igennem, hvor jeg gik ind til hende hver 3-4 min.  kyssede og krammede hende, gav hende en tår vand to gang på de 45 min og lagde hende ned og puttede hende og til sidst faldt hun selv i søvn. Men det var med skrig og skrål, for man har glemt selv at falde i søvn og vil det bestemt ikke selv for tiden. så med blødende hjerte må vi køre den hårde stil. bogen siger det tager 1 uges tid, håber det er rigtigt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.