Krøller eller ej

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.119 visninger
7 svar
0 synes godt om
21. marts 2011

Mathilde

Hej piger

Celina har de sødeste babykrøller. Hun bliver 2 til juli og er aldrig blevet klippet endnu... Når hendes hår er vådt, krøller det hele og når det er tørt, er der kun krøller i nakken....

Har tænkt på at hun skulle klippes her engang inden sommer, men synes det er så synd, hvis hendes krøller forsvinder....

Så vil høre hvad jeres erfaring er. Forsvinder krøllerne helt eller kommer de igen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2011

Henri84

herhjemme har drengen krøller De forsvinder når håret bliver klippet, men kommer igen i takt med han igen får længde i håret Han har dog ikke helt så mange krøller mere som han havde som baby..

Anmeld

22. marts 2011

Mathilde

Henri84 skriver:

herhjemme har drengen krøller De forsvinder når håret bliver klippet, men kommer igen i takt med han igen får længde i håret Han har dog ikke helt så mange krøller mere som han havde som baby..

Okay jamen så er der da en chance for, at de ikke forsvinder helt... synes det er så sødt med krøller

Anmeld

22. marts 2011

CarinaSB

Noah har krøller ... De er væk når han bliver klippet .. men når der begynder at komme længde på så kommer de igen .. Så der kunne da godt være mulighed for at hun får dem igen

Anmeld

22. marts 2011

Mathilde skriver:

Hej piger

Celina har de sødeste babykrøller. Hun bliver 2 til juli og er aldrig blevet klippet endnu... Når hendes hår er vådt, krøller det hele og når det er tørt, er der kun krøller i nakken....

Har tænkt på at hun skulle klippes her engang inden sommer, men synes det er så synd, hvis hendes krøller forsvinder....

Så vil høre hvad jeres erfaring er. Forsvinder krøllerne helt eller kommer de igen?

Min venindes datter har også de sødeste krøller, og på hende krøller det faktisk mere når hun bliver studset!!

Stine og Lisa.

Anmeld

22. marts 2011

SaNiNa

Nu bliver Nicklas jo klippet så kort at hans små fine krøller forsvinde men de kommer hurtig tilbage og det vil jeg da Tror Celinas også gør.

Nicklas er blevet klippet 2 gang og skal igen i denne her uge

Anmeld

23. marts 2011

Mathilde

Ja så må jeg hellere springe ud i det det er vist også tid når håret begynder at drille i øjnene.....!

Så bliver hun rigtig sommer smart

Anmeld

23. marts 2011

samantha1986

Det kommer vel an på om det er naturkrøller. Jeg havde natur krølelr da jeg var lille. Har jeg faktisk stadig, og det ændrede ikke noget ved at jeg blev klippet. Men det er meget forskelligt fra person til person..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.