Opdate på nf :d

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2011

Snefnug1984

Omsorgsgiver skriver:

Ok..idag er det meget lysere i farven end det var i går, så tror det er på tilbagegang. Håber jeg da ihvertfald!

Hvis du går og er meget nervøs, må du ringe til din læge Hellere en gang for meget end en gang for lidt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2011

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
Snefnug1984 skriver:

Hvis du går og er meget nervøs, må du ringe til din læge Hellere en gang for meget end en gang for lidt...

Ja, det har jeg også gjort nu da der desværre er kommet mere og det er helt mørkebrunt  Bliver så bange og jeg tuder så nervøs er jeg for at der er noget galt med den lille

Jeg har lige ringet til lægen og kan komme derud i dag kl. 14. Så håber jeg bare jeg bliver undersøgt og han siger at jeg har en rift et sted deroppe og at det intet har med bebs at gøre!!

Nej hvor jeg hader det her!! Er bare så bange og ked af det!!

Anmeld

23. marts 2011

Snefnug1984

Omsorgsgiver skriver:

Ja, det har jeg også gjort nu da der desværre er kommet mere og det er helt mørkebrunt  Bliver så bange og jeg tuder så nervøs er jeg for at der er noget galt med den lille

Jeg har lige ringet til lægen og kan komme derud i dag kl. 14. Så håber jeg bare jeg bliver undersøgt og han siger at jeg har en rift et sted deroppe og at det intet har med bebs at gøre!!

Nej hvor jeg hader det her!! Er bare så bange og ked af det!!

Hvad sagde lægen så?

Anmeld

23. marts 2011

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
Snefnug1984 skriver:

Hvad sagde lægen så?

Jamen jeg blev undersøgt at en anden læge end min egen læge og han kunne se at blødningerne kommer fra livmoderhalsen. Dog ikke med frisk blod så det er kun positivt sagde han. Han spurgte også om jeg havde ondt eller har haft ondt hvilket jeg heldigvis har haft/har.

Han mærkede også på mig og sagde at når vi lige havde set den lille til NF.skanning så var der nok ikke noget galt. Det kunne sagtens være en rift jeg har deroppe som bløder lidt. Men det er gammelt blod som kommer ud.

Men jeg skal ringe til min egen læge i morgen og indtil da skal jeg sygemelde mig på jobbet og holde mig i ro.

Synes ikke rigtig jeg fik et helt afklaret svar, men nu er jeg da blevet undersøgt og det er da bedre end ingenting.

Så må jeg se hvad min læge siger imorgen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.