Opdate på min NF i morges...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

417 visninger
5 svar
0 synes godt om
21. marts 2011

Levi&LilysMor

Jeg ved næsten ikke hvor jeg skal starte, var simpelthen så nervøs i morges at jeg bare fik så ondt i mavsen inden mig og kæresten skulle derop. Vi havde en tid kl 08.15 på viborg sygehus og ventetiden var godt nok forfærdeligt, kunne næsten have sat mig til at græde af nervøsitet. Heldigvis kom sygeplejersken ikke længe efter tiden og da mit navn blev råbt op var der ingen vej tilbage. Gik med ind og vi fik lavet papir arbejdet hvilket egentlig ikke tog så lang tid

Så kom jeg op på briksen ikke så lang tid efter og hunh puttede det gele på maven, da hun så havde lagt skanneren på maven kunne jeg se der var noget derinde, hun fandt babyen rigtig hurtigt og  slog så fint det var helt uvirkeligt at se, og har drømt hele dagen tror jeg, det er bare så fantastisk når man først får den set, min var så kun livlig i starten og blev så noget doven til sidst men den arver jo både lidt fra far og mor

Vi fik ikke andet at vide end at alt var som det skulle være og det ikke havde down's syndrom, tallet fik vi ikke men det behøver jeg ikke i miot hoved bare den er sund og rask. Hun var også god til at fortælle hvis man spurgte til noget forskelligt, men kunne dog ikke lide da jeg spurgte til den næste skanning om det var køns skanning, der fik jeg svaret at det var ikke noget de gik op i på afd. men kun at den var sund og rask nå nå tænkte jeg og sagde men man kan godt hvis man vil ? og fik et pænt ja tilbage, de skal da også fortælle det man vil vide hvis man vil jo hihi

Og så blev jeg også rykket en smule frem, min læge havde sat mig til at være 11+4 idag og på sygehuset sagde hun 12+0 idag og det er så fast fra idag, så det bliver et dejligt oktober barn i stedet for september

I aften vil vi hen og fortælle resten af familien det bliver spændende at se hvordan de reagerer

Kan i have en rigtig god dag

Knus mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2011

twinboys

Tuttelut89 skriver:

Jeg ved næsten ikke hvor jeg skal starte, var simpelthen så nervøs i morges at jeg bare fik så ondt i mavsen inden mig og kæresten skulle derop. Vi havde en tid kl 08.15 på viborg sygehus og ventetiden var godt nok forfærdeligt, kunne næsten have sat mig til at græde af nervøsitet. Heldigvis kom sygeplejersken ikke længe efter tiden og da mit navn blev råbt op var der ingen vej tilbage. Gik med ind og vi fik lavet papir arbejdet hvilket egentlig ikke tog så lang tid

Så kom jeg op på briksen ikke så lang tid efter og hunh puttede det gele på maven, da hun så havde lagt skanneren på maven kunne jeg se der var noget derinde, hun fandt babyen rigtig hurtigt og  slog så fint det var helt uvirkeligt at se, og har drømt hele dagen tror jeg, det er bare så fantastisk når man først får den set, min var så kun livlig i starten og blev så noget doven til sidst men den arver jo både lidt fra far og mor

Vi fik ikke andet at vide end at alt var som det skulle være og det ikke havde down's syndrom, tallet fik vi ikke men det behøver jeg ikke i miot hoved bare den er sund og rask. Hun var også god til at fortælle hvis man spurgte til noget forskelligt, men kunne dog ikke lide da jeg spurgte til den næste skanning om det var køns skanning, der fik jeg svaret at det var ikke noget de gik op i på afd. men kun at den var sund og rask nå nå tænkte jeg og sagde men man kan godt hvis man vil ? og fik et pænt ja tilbage, de skal da også fortælle det man vil vide hvis man vil jo hihi

Og så blev jeg også rykket en smule frem, min læge havde sat mig til at være 11+4 idag og på sygehuset sagde hun 12+0 idag og det er så fast fra idag, så det bliver et dejligt oktober barn i stedet for september

I aften vil vi hen og fortælle resten af familien det bliver spændende at se hvordan de reagerer

Knus mig

Ååååhhh hvor dejligt tillykke...

Men forstår ikke helt dette her, men måske er det bare mig der læser det forkert...

Oktober kommer efter september og efter som du blev rykket frem, føder du jo også før den dato du først fik ik??? eller er det mig der er helt rundt på gulvet... så giver jeg rengøringsmidlerne skylden, da jeg er ved at gøre rent...

Dejligt at lille spire er sund og rask

Majbritt

Anmeld

21. marts 2011

Isabella_mor

Tuttelut89 skriver:

Knus mig

hvor vildst at i har kunnet holde det hemmeligt for familien så længe.. det kunne jeg slet ikke

og tillykke med spiren. det er SÅ vild en følelse når man ser de første billeder af den lille baby som ligger inde i maven.. det er helt ubeskriveligt..

uh og kom lige endelig med en update på familiens reaktion...

tillykke tillykke..

Anmeld

21. marts 2011

Levi&LilysMor

Mange tak

Kan da godt se hvad du mener men det var det hun sagde til mig nemlig hehe  

Anmeld

21. marts 2011

MinWilliam

Hvor dejligt at høre

Stort tillykke

Anmeld

21. marts 2011

Levi&LilysMor

Vi har ikke kunnet holde det eller jeg har ikke  mor og lille søs vidste det dagen efter min fødselsdag d. 18/2 såe

men ja det er helt utroligt og når man så slet ikke mærker til den, at man ved den hopper sådan rundt inde i maven det er da lidt uvirkeligt

Men skriver hvert fald når familien har fået det at vide

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.