Jeg ved næsten ikke hvor jeg skal starte, var simpelthen så nervøs i morges at jeg bare fik så ondt i mavsen inden mig og kæresten skulle derop. Vi havde en tid kl 08.15 på viborg sygehus og ventetiden var godt nok forfærdeligt, kunne næsten have sat mig til at græde af nervøsitet. Heldigvis kom sygeplejersken ikke længe efter tiden og da mit navn blev råbt op var der ingen vej tilbage. Gik med ind og vi fik lavet papir arbejdet hvilket egentlig ikke tog så lang tid
Så kom jeg op på briksen ikke så lang tid efter og hunh puttede det gele på maven, da hun så havde lagt skanneren på maven kunne jeg se der var noget derinde, hun fandt babyen rigtig hurtigt og
slog så fint
det var helt uvirkeligt at se, og har drømt hele dagen tror jeg, det er bare så fantastisk når man først får den set, min var så kun livlig i starten og blev så noget doven til sidst men den arver jo både lidt fra far og mor 
Vi fik ikke andet at vide end at alt var som det skulle være og det ikke havde down's syndrom, tallet fik vi ikke men det behøver jeg ikke i miot hoved bare den er sund og rask. Hun var også god til at fortælle hvis man spurgte til noget forskelligt, men kunne dog ikke lide da jeg spurgte til den næste skanning om det var køns skanning, der fik jeg svaret at det var ikke noget de gik op i på afd. men kun at den var sund og rask nå nå tænkte jeg og sagde men man kan godt hvis man vil ? og fik et pænt ja tilbage, de skal da også fortælle det man vil vide hvis man vil jo hihi
Og så blev jeg også rykket en smule frem, min læge havde sat mig til at være 11+4 idag og på sygehuset sagde hun 12+0 idag og det er så fast fra idag, så det bliver et dejligt oktober barn i stedet for september 
I aften vil vi hen og fortælle resten af familien det bliver spændende at se hvordan de reagerer 
Kan i have en rigtig god dag 
Knus mig 
Anmeld