Hjemvent fra lægen og ny diagnose.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.086 visninger
10 svar
0 synes godt om
21. marts 2011

hc=k

Så er Kristopher og jeg kommet hjem fra lægen. Hun måtte jo erkende at det bestemt ikke var vandvorter, men havde noget besvær ved at finde ud af hvad det så kunne være.

Hun fant frem til at det sansynligvis er en virus som kan ramme børn mellem 2 og 6 år, men det er ikke noget man ser særlig tit.
Jeg kan ikke huske havd hun kaldte det men det lød farligt fint

Nå men altså Kristopher skal for så vidt muligt ikke have tøj på da det kan forværre udslættet, vi må smørre lidt zinksalve på hvis det klør for meget, vi skal holde det tørt så han må ikke komme i bad for det kan igen gøre det værre. Så er der kun lige at man ikke ved om det smitter, hvordan det evt. smitter og man ved ikke hvor lang tid det tager. hmmmmm...
Udslættet vil højst sansynligt komme til at ligne mæslinger, men det må vi jo tage med. Han har muligvis også udslættet i mund og hals og det forklare hvorfor han ikke vil spise..

Puha en omgang hva. Så må vi jo bare holde fødselsdag i sengen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2011

twinboys

hc=k skriver:

Så er Kristopher og jeg kommet hjem fra lægen. Hun måtte jo erkende at det bestemt ikke var vandvorter, men havde noget besvær ved at finde ud af hvad det så kunne være.

Hun fant frem til at det sansynligvis er en virus som kan ramme børn mellem 2 og 6 år, men det er ikke noget man ser særlig tit.

Nå men altså Kristopher skal for så vidt muligt ikke have tøj på da det kan forværre udslættet, vi må smørre lidt zinksalve på hvis det klør for meget, vi skal holde det tørt så han må ikke komme i bad for det kan igen gøre det værre. Så er der kun lige at man ikke ved om det smitter, hvordan det evt. smitter og man ved ikke hvor lang tid det tager. hmmmmm...
Udslættet vil højst sansynligt komme til at ligne mæslinger, men det må vi jo tage med. Han har muligvis også udslættet i mund og hals og det forklare hvorfor han ikke vil spise..

Åååhhh lille mand... god bedring...

Majbritt

Anmeld

21. marts 2011

hc=k

twinboys skriver:

Åååhhh lille mand... god bedring...

Majbritt

Tak skal du have

Ja det er fandme synd for ham, han har ikke haft nogle af de normalt børnesygdomme, men han har bare haft alt andet snart

Anmeld

21. marts 2011

twinboys

hc=k skriver:

Tak skal du have

Ja det er fandme synd for ham, han har ikke haft nogle af de normalt børnesygdomme, men han har bare haft alt andet snart

Anmeld

21. marts 2011

hc=k

twinboys skriver:

Ja sådan tænker jeg også, men det hjælper ham jo ikke. Vi må jo bare få det bedste ud af at være isoleret hjemme

Anmeld

21. marts 2011

bullerbassen

hc=k skriver:

Pu ha det lyder ikke rart - har ikke lige set dit første indlæg , men syntes at have læst på et tidspunkt at caroline86 datter også havde nået udslæt..

Måske det er det samme , syntes de snakkede om mæslinger ved hende ( er ikke sikker ) men det var det vist ikke.

Anmeld

21. marts 2011

twinboys

hc=k skriver:

Ja sådan tænker jeg også, men det hjælper ham jo ikke. Vi må jo bare få det bedste ud af at være isoleret hjemme

nemlig...

Anmeld

21. marts 2011

bullerbassen

bullerbassen skriver:

Pu ha det lyder ikke rart - har ikke lige set dit første indlæg , men syntes at have læst på et tidspunkt at caroline86 datter også havde nået udslæt..

Måske det er det samme , syntes de snakkede om mæslinger ved hende ( er ikke sikker ) men det var det vist ikke.

Og god bedring selvfølgelig

Anmeld

21. marts 2011

Jemion

God bedring med supermanden

Anmeld

21. marts 2011

Alberts/

årh hvor er det bare synd for doffer,

men tror ikke det smitter for så ville albert da have fået noget? 

men god bedring til ham, sig til hvis du har brug for hjælp, står gerne til rådighed

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.