Ørebørn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

478 visninger
3 svar
0 synes godt om
21. marts 2011

Hvem?

Min ældste dreng på 14 mdr. har døjet rigtig meget med ørerne og vi går til ørelæge konstant, han blev igen igen igen tjekket i sidste uge ved ørelægen, hvor der intet var, men i går måtte jeg til vagtlægen med ham IGEN, og selvfølgelig var der væske på ørerne, det skal lige siges at det nu er 8. gang han er på pencillin for ørerne, har fået en tid ved ørelægen igen imorgen, men føler mig sgu lidt overset, da han bare siger, det skal gå over af sig og så skal vi komme til tjek om 3 uger, jeg syntes jo ikke det kan være fair overfor min søn, at han skal spækkes med pencillin og panodil konstant pga. hans øre???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2011

Tulle28

Nej det lyder ikke rimeligt, stakkels dreng! Min datter fik konstanteret væske på begge ører i oktober (hvor hun var 5½ mdr.), vi var til kontrol i november, bad om ekstra tjek i januar og så fik hun dræn d. 1 februar. Og der har ikke været noget siden (7-9-13).

Kan du ikke slå i bordet hos den ørelæge eller få en 2. opinion hos en anden ørelæge? Hvad er grunden til han ikke vil lægge dræn?

Anmeld

21. marts 2011

Hvem?

Tulle28 skriver:

Nej det lyder ikke rimeligt, stakkels dreng! Min datter fik konstanteret væske på begge ører i oktober (hvor hun var 5½ mdr.), vi var til kontrol i november, bad om ekstra tjek i januar og så fik hun dræn d. 1 februar. Og der har ikke været noget siden (7-9-13).

Kan du ikke slå i bordet hos den ørelæge eller få en 2. opinion hos en anden ørelæge? Hvad er grunden til han ikke vil lægge dræn?

Nu tager jeg fat i ham imorgen, for det er da så synd for min dreng, jeg ved virkelig ik hvorfor han ikke vil give ham dræn, han er 14 mdr, så det sku jo ik være noget problem....

Anmeld

21. marts 2011

Mi

Vi har også et "ørebarn", de var hendes ene storesøster også. Hun har haft adskillige mellemørebetændelser og væske på ørene konstant siden hun var helt lille. Vi har heller ikke altid fået penecillin mod mellemørebetændelserne. De fortalte at den nyeste viden, var at det ikke gik hurtigere over hvis de fik penicillin. Væsken kan de jo intet gøre ved, andet end at få lagt dræn, og det er mit indtryk, at det er meget forskelligt fra ørelæge til ørelæge, hvor hurtigt de skrider ind med dræn. Vi fik lagt dræn i for et par måneder siden, men der havde hun også haft væske på ørene i flere måneder.

God bedring med ham

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.