Et lidt ulækkert spørgsmål?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17.314 visninger
7 svar
0 synes godt om
21. marts 2011

Anonym trådstarter

Beklager det lidt underlige og knap på lækre spørgsmål... men da jeg barberede mig "dernede" i dag opdagede jeg nogen blå/sorte pletter, ligner lidt klemmelus på udvendige skamlæber...

nogen der har nogen idé om hvad det kan være? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2011

Anonym trådstarter

Slet ikke nogen der oplevet lign?

Anmeld

21. marts 2011

Maise86

Er du gravid? Så kunne det måske være åreknuder? Det kan man godt få på skamlæberne...

Anmeld

21. marts 2011

Anonym trådstarter

Maise86 skriver:

Er du gravid? Så kunne det måske være åreknuder? Det kan man godt få på skamlæberne...

Nej det er jeg ikke... :-)

Anmeld

21. marts 2011

Maise86

Anonym skriver:

Nej det er jeg ikke... :-)

Hmm... Ja så må jeg være dig svar skyldigt :-)

Anmeld

21. marts 2011

Kindfed

Jeg tror, det er små hårsække, der har været lidt inflammerede, altså betændte, fx pga. et indgroet hår. I så fald går de væk af sig selv, men det kan tage lang tid, fordi det er et så blodfyldt område (det blåsorte er blodansamlinger). Men det kræver selvfølgelig, at det er så langt ude, at det er der, hvor der er hår..

Anmeld

21. marts 2011

Anonym trådstarter

Kindfed skriver:

Jeg tror, det er små hårsække, der har været lidt inflammerede, altså betændte, fx pga. et indgroet hår. I så fald går de væk af sig selv, men det kan tage lang tid, fordi det er et så blodfyldt område (det blåsorte er blodansamlinger). Men det kræver selvfølgelig, at det er så langt ude, at det er der, hvor der er hår..

Hmm det lyder umiddelbart som en mulighed.. For har lidt samme farve..

Nå tror jeg vil slå bekymringerne lidt til side og se det an, og ellers må jeg en tur på briksen..

Anmeld

21. marts 2011

signe.

Anonym skriver:

Beklager det lidt underlige og knap på lækre spørgsmål... men da jeg barberede mig "dernede" i dag opdagede jeg nogen blå/sorte pletter, ligner lidt klemmelus på udvendige skamlæber...

nogen der har nogen idé om hvad det kan være? 

lyder som de "pletter" jeg får, når jeg har barberet mig under armene jeg kan forsigtigt klemme mine ud, lidt ligesom en hudorm.. bare ikke så nemt under armen, og kan altså gøre nas, så ville være lidt forsigtig når det er down there!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.