Kan i hjælpe mig lidt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.202 visninger
8 svar
0 synes godt om
21. marts 2011

hc=k

Er der nogle hvis børn har haft vandvorter??
Har i nogle billeder af det??

Min dreng skulle have vandvorter, men jeg synes ikke rigtig det ligner billederne som  jeg kan finde på nettet.
Det breder sig rigtig hurtigt og det sidder meget tæt. Det er som om der er små skorper på.

Jeg Håber virkelig der er nogle der kan hjælpe mig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2011

ekzunz

Her er kan man se Klaras vandvorter. Bær over med billedet. Det er beskåret ret kraftigt....

Anmeld

21. marts 2011

hc=k

Znuzke skriver:

Her er kan man se Klaras vandvorter. Bær over med billedet. Det er beskåret ret kraftigt....

Okay. Blev det værre??

Kristophers ser sådan her ud.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. marts 2011

ekzunz

hc=k skriver:

Okay. Blev det værre??

Kristophers ser sådan her ud.

Nej det blev ikke værre. Det er nogle små vorter som sidder forskellige steder på kroppen.

Jeg synes da slet ikke at det der ligner vandvorter! Det er da eksem/udslæt af en art. Hvad siger lægen??

Anmeld

21. marts 2011

hc=k

Znuzke skriver:

Nej det blev ikke værre. Det er nogle små vorter som sidder forskellige steder på kroppen.

Jeg synes da slet ikke at det der ligner vandvorter! Det er da eksem/udslæt af en art. Hvad siger lægen??

Jamen lægen sagde at det var vandvorter, men det kan jeg bare slet ikke forstå og det er blevet meget værre.
Han har haft det i 1½-2 uger nu.
Jeg har ringet til lægen i dag og skal derned med ham kl 14 for han vil ikke spise og han har kastet op nogle gange + at han ikke rigtig er frisk.
Jeg synes mere at det ligner enten røde hunde eller 3 dages feber, men han har ikke haft feber og han er vaccineret mod røde hunde.

Anmeld

21. marts 2011

ekzunz

hc=k skriver:

Jamen lægen sagde at det var vandvorter, men det kan jeg bare slet ikke forstå og det er blevet meget værre.
Han har haft det i 1½-2 uger nu.
Jeg har ringet til lægen i dag og skal derned med ham kl 14 for han vil ikke spise og han har kastet op nogle gange + at han ikke rigtig er frisk.
Jeg synes mere at det ligner enten røde hunde eller 3 dages feber, men han har ikke haft feber og han er vaccineret mod røde hunde.

Han må da ændre mening når han ser det nu. Det ligner slet ikke vandvorter.

Vandvorter kan man iøvrigt have glæde af i laaaang tid - altså måneder....

Anmeld

21. marts 2011

hc=k

Znuzke skriver:

Han må da ændre mening når han ser det nu. Det ligner slet ikke vandvorter.

Vandvorter kan man iøvrigt have glæde af i laaaang tid - altså måneder....

Ja det har jeg hørt, men jeg kan bare slet ikke se ligheden mellem det her og så vandvorter.

Jeg synes også at det er underligt at de breder sig så hurtigt

Anmeld

21. marts 2011

muzen

Znuzke skriver:

gør man noget ved vandvorter?

Anmeld

21. marts 2011

ekzunz

muzen skriver:

gør man noget ved vandvorter?

Nej, ikke her hos os i hvertfald. Vi skulle bare lade dem være til de forsvandt af sig selv. Det tog laaaang tid, og jeg synes faktisk stadig af Klara har nogle bitte små fine ar i panden.

Men man må ikke pille....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.