ny som de fleste andre herinde :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

497 visninger
5 svar
0 synes godt om
21. marts 2011

Frk.Skruk

Hej alle i dejlige qvinder på baby.dk

Som de fleste andre på denne tråd, er jeg også ny .. Min kæreste og jeg er lige gået i gang med PB, og håber det ikke tager år før der sker noget..

Er der nogen af jer der kan komme med gode/dårlige oplevelser med barsel når man er studerende?

- Jeg læser til sygeplejerske og min kæreste starter på pæd.semi. til September.. Man kan sige at begge studier er meget selvstudie, så der vil være tid til den lille bebs, dog kan jeg godt se at det måske vil blive hårdt når der skal skrives opgave, men det er jeg sikker på nok skal gå

Min kæreste er 30, og mener snart at det er ved at være hans sidste udkald, da han ikke vil være en gammel far Det passer mig helt perfekt, efter 2 år med konstant SKRUK!

Nå men jeg håber at nogen vil komme med nogle erfaringer, både gode og dårlige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2011

Mira0911

Vil byde dig velkommen til Baby.dk - Håber du bliver glad for at være her... 

Det er en tidsrøver... 

Anmeld

21. marts 2011

MamaJakob

Hej - og velkommen til :-)

Har selv lige fået bebs, men er fast besluttet på (og har været det gennem hele graviditeten) at skulle starte på studie til september. Så har ingen erfaring med det (endnu), men har hørt fra rigtig mange mennesker, at det faktisk skulle være helt ideelt at få børn mens man læser. For selvom det er hårdt (også for økonomien), så har man på de fleste studier mere tid end man har med et alm. 8-16 job.

Så jeg glæder mig! :-)

Anmeld

21. marts 2011

Frk.Skruk

Tak for jeres velkomst

Jeg tænker også at det er en super god ide at få den lille bebs mens vi er under uddannelse..

Jeg læser til sygeplejerske, og det er ret meget selvstudie, og rigtig mange korte dage.. mht økonomien, får man jo su-klip og så tager jeg et su lån som kan blive forhøjet når den lille engang kommer.. så jeg tror ikke at økonomien er det værste.. Jeg er villig til at investere i min fremtid, derfor tænker jeg at det er ok med et su lån

Anmeld

21. marts 2011

PinkLadybug

Velkommen til!, og held og lykke med projekt baby!.

Har selv næsten altid drømt om at uddanne mig til Sygeplejeske en dag...

Annika

Anmeld

21. marts 2011

Frk.Skruk

Tak Annika

Det synes jeg da du skulle springe ud i så

Jeg er SÅ glad for faget, da det er så bredt.. Det er en super fed uddannelse med en masse muligheder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.