Snart klar til nr. 2, meeeen....!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

406 visninger
3 svar
0 synes godt om
21. marts 2011

linemouse

Lægen kan ikke finde min spiral!!

Jeg er startet på nyt job her 3. januar, og ville egentlig godt vente lidt, men jeg er altså SKRUK, og har derfor bestemt mig for at være 'ligeglad'. Altså jeg skal jo også først lige være gravid, og så går der trods alt 8 mdr før jeg skal på barsel.. så mon ikke også, at det går!

Jeg har i forvejen en lille datter på 20 mdr (300709), så jeg vil også gerne snart igang :-)

Bestiller tid ved lægen, og hun kan dælme ikke finde min spiral!! Jeg har fået en henvisning til en gynækolog, og har netop fået en indkaldelse - om 3½ måned!!!!! øøøh... Jeg er dog blevet skrevet op til et afbud, men stadig. Det er f*** irriterende! Lægen siger, at snore godt kan smutte op, og at det er meget normalt, men det er da stadig træls, at man ikke liiige kan finde den! Vil have den ud NUUU

Nu har jeg lige som fået det sagt højt - hey, jeg vil gerne være gravid igen. Det kildrer helt i maven - GLÆDER mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2011

mor_sabina

Hold da op det var lige flashback

Jeg skulle have fjernet min, men den var også væk. Jeg fik dog bare et nummer og skulle selv kontakte en gynækolog, kan du ikke prøve at finde en anden og høre om der kunne være tid før?

Men positivt herfra, den blev fjernet den 23 marts, men min graviditet regnes fra den 20 marts. Så det gik meget hurtigt

Anmeld

21. marts 2011

linemouse

mor_sabina skriver:

Hold da op det var lige flashback

Jeg skulle have fjernet min, men den var også væk. Jeg fik dog bare et nummer og skulle selv kontakte en gynækolog, kan du ikke prøve at finde en anden og høre om der kunne være tid før?

Men positivt herfra, den blev fjernet den 23 marts, men min graviditet regnes fra den 20 marts. Så det gik meget hurtigt

Det kunne jeg selvfølgelig undersøge :-)

Det var godt nok hurtigt - det kan man jo håbe på

Anmeld

21. marts 2011

Sofia24

...jeg fik også lige flashback der

Sku også have min spiral ud ved lægen (for nu sku vi lave børn ) men væk var snoren  Det er faktisk noget der sker ret ofte

Jeg fik også bare et nummer at ringe på og fik tid ca 14 dage efter hos en gynækolog - og hun kunne både se og fjerne min spiral  og blev gravid måneden efter

Men det er da dårlig timing hos Jer hva! Ring da et andet sted hen og hør ad...

Men held og lykke med det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.