Underholdning/indslag til 60 års fødselsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.756 visninger
1 svar
0 synes godt om
21. marts 2011

Chewy

Kære piger,

Min højtelskede mor bliver 60 år her d. 11 april. Vi skal fejre hende med en fest, hvor der er inviteret til frokost og efterfølgende hygge. Hele familien skal samles og efter min mors ønske, skal det være en lille smule suppesteg og is, men stadig hvor der er plads til at være sig selv og børnebørnenes leg osv.

Vi (mine to søstre og jeg) har købt et sommerhus ophold til hende, hvor vi tager afsted sammen - mine søstre, deres kærester, min kæreste og jeg og så 3 børn. Det bliver den bedste gave for hende, er jeg sikker på 

Nå, men jeg vil enormt gerne lave et indslag til hendes fest. Man kan jo lave en sang, men jeg kunne godt tænke mig at lavet ét eller andet specielt. Noget som hun vil huske og som samtidig er en god oplevelse for hende. Hun er den bedste mor, man kan ønske sig - succesfuld forretningskvinde, super klog og hjælpsom og frem for alt, den kærligste og mest omsorgsfulde mor og mormor. Hun er vores klippe og hun fortjener virkelig en fantastisk dag 

Er der nogen af jer, der enten selv har lavet et godt indslag eller måske har været til en fest, hvor der blev lavet noget, som I specielt husker? Jeg kunne virkelig godt bruge lidt idéer

Alle idéer tages imod med kyshånd

Knus til jer alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2011

Chewy

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.