Update på : Se lige her, har I set det før?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

542 visninger
3 svar
0 synes godt om
21. marts 2011

Halbschön

Puha.. Jeg gav am lidt lactulose i aftes inden han skulle i seng, og havde forberedt sengen med ekstra håndklædet osv, hvis der for alvor skulle komme gang i maven.. Lige da jeg havde lagt ham i seng, kastede han op. Ikke meget, så tror det var pga hosten..I nat var der ingenting, men kl 4.35 vågnede han med et skrig og jeg listede ind og gav ham lidt vand og gik i seng igen.. Lige indtil kl 4.50.. Så kastede han op... Aldrig har jeg set så meget opkast - og er da sygeplejerske, så har set en del.. Jeg fik ham op og ud under bruseren og fik ham plantet i stuen med lidt tegnefilm, så jeg ku gøre rent.. Kort efter kvitterede han en ordentlig omgang i bleen, så jeg er ikke i tvivl om, at der er gang i maven igen.. Hans tykke mave forsvandt også her efter og han legede rundt som normalt.. Her kl 9.30 lagde jeg ham ind og sove, og nu har han allerede kastet op 2 gange siden.. Ih altså, hader bræksyge!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2011

Mira0911

Bræksyge er bare det værste jeg ved... Og især nu hvor jeg er gravid... 

Er det pga. lactulosen at han kaster op? Eller har du en anden mistanke - bræksyge? 

Jeg havde 3 uger i streg i April/Maj måned sidste år med Julie, med opkast konstant, hun kunne ikke holde noget i sig, hverken det ene og det andet... 

Lægerne tog os bestemt ikke alvorligt... 

Håber det snart er over med ham... Rigtig god bedring... 

Anmeld

21. marts 2011

Carina:-)

Nå har lige svaret i din anden tråd

Dejligt at der er gang i maven igen ,håber han ikke kaster mere op .

Anmeld

21. marts 2011

Halbschön

MoarJ skriver:

Bræksyge er bare det værste jeg ved... Og især nu hvor jeg er gravid... 

Er det pga. lactulosen at han kaster op? Eller har du en anden mistanke - bræksyge? 

Jeg havde 3 uger i streg i April/Maj måned sidste år med Julie, med opkast konstant, hun kunne ikke holde noget i sig, hverken det ene og det andet... 

Lægerne tog os bestemt ikke alvorligt... 

Håber det snart er over med ham... Rigtig god bedring... 

Jeg tænker at det er fordi han har været forstoppet lille mand altså..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.