Et skud kærlighed mandag morgen (musik)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

776 visninger
10 svar
0 synes godt om
21. marts 2011

otlitrom

Jeg åbnede FB her til morgen, og en bekendt havde postet denne video. Jeg har set få afsnit af den nye sæson af Idols '11, og tilfældigvis afsnittet, hvor Chris Medina er til audition..

Hans historie er sørgelig, og alligevel meget smuk. Hans forlovede kommer ud for en ullykke 2 mdr. før de skal giftes, og dette gør hende hjerneskadet. Men han bliver hos hende, til trods for det hårde og ukendte de skal igennem. Det er sgu da kærlighed

Jeg blev ret rørt af sangen, og synes melodien er smuk.

Ville bare dele, og så advare de hormonramte - det går lige i tårekanalerne

http://www.youtube.com/watch?v=nQY4dIxY1H4&feature=related

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2011

Malene76

Hold da op... Kuldegysninger under hele sagen...  Nøj en trist historie med en meget stærk kærlighed.

MVH Malene

Anmeld

21. marts 2011

otlitrom

Malene76 skriver:

Hold da op... Kuldegysninger under hele sagen...  Nøj en trist historie med en meget stærk kærlighed.

MVH Malene

Ja, præcis.. Jeg fik hylet min søvn ud af øjnene til morges. Og nu har jeg hørt den 5 gange..

Det er en smuk sang, også hvis man "sier" historien fra..

Anmeld

21. marts 2011

Malene76

kitty skriver:

Ja, præcis.. Jeg fik hylet min søvn ud af øjnene til morges. Og nu har jeg hørt den 5 gange..

Det er en smuk sang, også hvis man "sier" historien fra..

Ja det er det helt sikkert... Så smuk en sang...

Anmeld

21. marts 2011

regalprime

Hold op en god sang, og hvilken kærlighed den mand har til sin kone!!!!! Stor tuder jo helt af det!!

Anmeld

21. marts 2011

TbCp

hold da helt op

Anmeld

21. marts 2011

Lisbeth1985

Wow!! Der fik jeg mig også lige dagens tudetur

Anmeld

21. marts 2011

h_bernie

Puuuuh kuldegysninger!

Anmeld

21. marts 2011

Aves.

Men altså...nu er jeg ikek hormonramt.....men for pokker da, det er jo også sørgeligt hvis han helliger hele sit liv på at være sygepasser...for det er jo ikke kvinden han elskede der er der...hvis jeg nogensinde ender som hjerneskadet så vil jeg håbe at min mand(hvis jeg har en) finder en kvinde og får et godt liv med rigtig voksen kontakt og kærlighed, når jeg ikke kan give ham det...

Men ja, det er da smukt han har det sådan, men sørgeligt at de begge to mister deres liv, eller det liv med et andet menneske...og ikke en hjerneskadet person som ikke er den man forelskede sig i..

Jeg er nok bare alt for realistisk....og ja, så har jeg haft det inde på livet og set hvad det gjorde ved den der sad tilbage..det er trist,

Anmeld

21. marts 2011

otlitrom

Eva. skriver:

Men altså...nu er jeg ikek hormonramt.....men for pokker da, det er jo også sørgeligt hvis han helliger hele sit liv på at være sygepasser...for det er jo ikke kvinden han elskede der er der...hvis jeg nogensinde ender som hjerneskadet så vil jeg håbe at min mand(hvis jeg har en) finder en kvinde og får et godt liv med rigtig voksen kontakt og kærlighed, når jeg ikke kan give ham det...

Men ja, det er da smukt han har det sådan, men sørgeligt at de begge to mister deres liv, eller det liv med et andet menneske...og ikke en hjerneskadet person som ikke er den man forelskede sig i..

Jeg er nok bare alt for realistisk....og ja, så har jeg haft det inde på livet og set hvad det gjorde ved den der sad tilbage..det er trist,

Jeg er enig i dit svar. Men nogle gange synes jeg det er OK bare at se kærligheden og det positive, og ikke nødvendigvis tænke dybere over det...

Sangen er smuk, og det var bare det jeg ville dele..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.