fordant pynten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

702 visninger
5 svar
0 synes godt om
21. marts 2011

liwsmor

kære dygtige kagekvinder

det kan godt være det er lidt dumt spørgsmål men fordant pynten der skal på min datters barnedåbskage hvor lang tid kan jeg lave pynten før? altså sut og føder osv

jeg ville gerne lave en sut til pynten er der nogen steder der lille opskiftet hvordan man laver den?

hav en skøn dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2011

N1

Har du prøvet at kigge på youtube?  Der er nogle gange nogle videoer der viser hvordan man gør.

Anmeld

26. marts 2011

Mor til prinsessen :-)

liwsmor skriver:

kære dygtige kagekvinder

det kan godt være det er lidt dumt spørgsmål men fordant pynten der skal på min datters barnedåbskage hvor lang tid kan jeg lave pynten før? altså sut og føder osv

jeg ville gerne lave en sut til pynten er der nogen steder der lille opskiftet hvordan man laver den?

hav en skøn dag

Hej... har du fundet frem til hvor du finder dåbs ting henne?

Anmeld

27. marts 2011

liwsmor

Mor til prinsessen :-) skriver:

Hej... har du fundet frem til hvor du finder dåbs ting henne?

jeg har købt dåbsting jeg ville gerne lave tingene og en sut ? om hvor længe det kan holde sig? og hvordan man laver en sut

Anmeld

27. marts 2011

Mor til prinsessen :-)

liwsmor skriver:

jeg har købt dåbsting jeg ville gerne lave tingene og en sut ? om hvor længe det kan holde sig? og hvordan man laver en sut

Okay... Hvor har du fundet de ting henne? Jeg vil også gerne lave pynt af fondanten til min datterns barnedåb.....

Anmeld

27. marts 2011

liwsmor

Mor til prinsessen :-) skriver:

Okay... Hvor har du fundet de ting henne? Jeg vil også gerne lave pynt af fondanten til min datterns barnedåb.....

inde på kagebutikken

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.