Har været et rigtig godt menneske her til morgen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

836 visninger
13 svar
0 synes godt om
21. marts 2011

smokin

Jeg har pakket det meste af Malousens tøj ned i en kasse og skal sende det til en ung pige der er gravid som ikke har så mange resourcer at trække på. Det er jo et følsomt område for mig, for tænk hvis jeg fik en pige til, men herre gud - hun mangler det mere end jeg gør og det står jo bare i en papkasse i vores opbevaringsrum, så nu har jeg taget den tunge beslutning at gå af med det - ganske gratis.

Aaaaah, det føles godt at være et godt menneske!  og jeg håber hun bliver rigtig glad for det!

Tak fordi du kiggede! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2011

Vidunderligeunger

ja det er dejligt.. vi har også givet tøj væk men nu ikke til nogen med færre ressourcer end os, men fordi jeg ved vi ikke skal have flere børn før jeg har en uddannelse om ca 5½ år og så lugter det sikkert af kælder osv, så nu er det givet væk, det meste af det

og ja, det er en rar fornemmelse at have hjulpet nogen

Anmeld

21. marts 2011

Jibbe

Jeg giver også næsten alt vores tøj væk. Jeg vil sikkert alligevel gerne købe noget nyt til den næste også selvom det er en dreng som kommer.

Anmeld

21. marts 2011

smokin

BlyViol skriver:

ja det er dejligt.. vi har også givet tøj væk men nu ikke til nogen med færre ressourcer end os, men fordi jeg ved vi ikke skal have flere børn før jeg har en uddannelse om ca 5½ år og så lugter det sikkert af kælder osv, så nu er det givet væk, det meste af det

Nu er det mest fordi hun er ung jeg skrev det med resourcerne. Ikke noget nedladende.. Hun har en rigtig dejlig storesøster der også har hjulpet hende med mange ting. Men det er selvfølgelig begrænset hvilket penge man har adgang til som 18 årig. 

Jeg er sikker på at jeg vil købe noget nyt selvom det muligvis er en pige jeg skal have næste gang. Jeg har dog gemt hvad der kan være i en pose, noget som jeg simpelthen ikke nænnede at gå af med.

Anmeld

21. marts 2011

Vidunderligeunger

Zette skriver:

Nu er det mest fordi hun er ung jeg skrev det med resourcerne. Ikke noget nedladende.. Hun har en rigtig dejlig storesøster der også har hjulpet hende med mange ting. Men det er selvfølgelig begrænset hvilket penge man har adgang til som 18 årig. 

Jeg er sikker på at jeg vil købe noget nyt selvom det muligvis er en pige jeg skal have næste gang. Jeg har dog gemt hvad der kan være i en pose, noget som jeg simpelthen ikke nænnede at gå af med.

det var heller ikke for at fremhæve det, det er bare fordi hende jeg har givet til er herinde, og jeg ville lige understrege hvis hun nu læste det at jeg altså godt ved de ikke mangler noget, da det jo var derfor du hade givet gav det mening??

og ja, hvem vil ikke gerne ud gg shoppe babytøj

Anmeld

21. marts 2011

smokin

BlyViol skriver:

det var heller ikke for at fremhæve det, det er bare fordi hende jeg har givet til er herinde, og jeg ville lige understrege hvis hun nu læste det at jeg altså godt ved de ikke mangler noget, da det jo var derfor du hade givet gav det mening??

og ja, hvem vil ikke gerne ud gg shoppe babytøj

Ja jeg forstår det godt

Og det er også helt ok. Man vil jo så nødigt træde nogle over tæerne.

Anmeld

21. marts 2011

Fru Nielsen

BlyViol skriver:

Hahahah, det er jeg alligevel glad for du skriver.....

Vi takker i hvert fald rigtig mange gange for det. Det er altid dejligt man kan hjælpe hinanden!

(Så får i en skøn weekend i vores campingvogn som tak)

Anmeld

21. marts 2011

Vidunderligeunger

Fru Nielsen skriver:

Hahahah, det er jeg alligevel glad for du skriver.....

Vi takker i hvert fald rigtig mange gange for det. Det er altid dejligt man kan hjælpe hinanden!

(Så får i en skøn weekend i vores campingvogn som tak)

det var da et byt til vores fordel så skal vi nok rydde pænt op og gøre rent som aldrig før set

og ja jeg synes ikke det skulle fremstå som om i ikke havde noget at gøre med hehe

Anmeld

21. marts 2011

signe.

det er flot gjort!

Anmeld

21. marts 2011

K&S

Zette skriver:

Jeg har pakket det meste af Malousens tøj ned i en kasse og skal sende det til en ung pige der er gravid som ikke har så mange resourcer at trække på. Det er jo et følsomt område for mig, for tænk hvis jeg fik en pige til, men herre gud - hun mangler det mere end jeg gør og det står jo bare i en papkasse i vores opbevaringsrum, så nu har jeg taget den tunge beslutning at gå af med det - ganske gratis.

Aaaaah, det føles godt at være et godt menneske!  og jeg håber hun bliver rigtig glad for det!

Tak fordi du kiggede! 

SUPER FLOT

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.