Jeg kan snart ikke vente mere...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

965 visninger
19 svar
0 synes godt om
21. marts 2011

Mormilla

Jeg er nu i uge 38 og jeg glæder mig så meget, til at se min bette pige!  Jeg kan ikke tænke på andet end hende.

I går aftes havde jeg nogen mens ligende smerter, men det blev ikke til mere end dette. Men hver gang jeg bare mærker lidt, sidder jeg og tænker om hun kommer ud nu  Jeg vil bare så gerne ha hende i mine arme!!!

Er der andre der sidder der ude og er ved at gå ud af deres gode skin, fordi de vil se deres baby???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2011

mor til 2 skønne piger .

Mormilla skriver:

Jeg er nu i uge 38 og jeg glæder mig så meget, til at se min bette pige!  Jeg kan ikke tænke på andet end hende.

I går aftes havde jeg nogen mens ligende smerter, men det blev ikke til mere end dette. Men hver gang jeg bare mærker lidt, sidder jeg og tænker om hun kommer ud nu  Jeg vil bare så gerne ha hende i mine arme!!!

Er der andre der sidder der ude og er ved at gå ud af deres gode skin, fordi de vil se deres baby???

JA MIG !

Anmeld

21. marts 2011

birthee

Mormilla skriver:

Du er ikke den eneste der venter med længsel!!! Jeg er jo lige så langt henne som dig, og bare det mindste lille tegn tænker jeg: Mon det er nu?? - det må godt være nu - jeg er klar

Men lad os håbe det sker inden for de næste 1½ uges tid eller noget... Jeg sagde da til min jordemoder i sidste uge at jeg ikke regnede med jeg skulle bruge den tid jeg har hos hende den 29. marts - men så skal baby vidst til at høre lidt bedre efter...

Knus

Anmeld

21. marts 2011

hoejlund

Profilbillede for hoejlund

Sådan har jeg det også..
Jeg kan forsikre dig om at tiden føles endnu længere, når man først har nået terminsdatoen og dagene går og der stadig ikke er kommet nogen lille baby ud til en. :/

Anmeld

21. marts 2011

birthee

hoejlund skriver:

Sådan har jeg det også..
Jeg kan forsikre dig om at tiden føles endnu længere, når man først har nået terminsdatoen og dagene går og der stadig ikke er kommet nogen lille baby ud til en. :/

Du skal da lige ha lidt vestøv!!! Puuuuuuust

Anmeld

21. marts 2011

Dorthe1986

Mormilla skriver:

Ja jeg er godt nok også ved at være ufattelig utålmodig efter at se min lille dreng Jeg har termin en uge efter dig - d. 14. april

Igår morges vågnede jeg med rigtig mange plukveer og menslignende smerter, men de gik i sig selv igen - jeg troede også det var opstarten til noget, men nej...

Anmeld

21. marts 2011

oerbaek

Mormilla skriver:

Ja jeg er mega utålmodig... og især efter terminsdatoen er passeret... jeg har haft ret kraftige plukveer som ligner de første veer 4 gange nu og regelmæssige men de er gået i sig selv alle gangene.... Så JA jeg er meget utålmodig......

Anmeld

21. marts 2011

Mormilla

birthee skriver:

Du er ikke den eneste der venter med længsel!!! Jeg er jo lige så langt henne som dig, og bare det mindste lille tegn tænker jeg: Mon det er nu?? - det må godt være nu - jeg er klar

Men lad os håbe det sker inden for de næste 1½ uges tid eller noget... Jeg sagde da til min jordemoder i sidste uge at jeg ikke regnede med jeg skulle bruge den tid jeg har hos hende den 29. marts - men så skal baby vidst til at høre lidt bedre efter...

Knus

Dejligt at høre at jeg ikke er alene

Ja man er helt oppe og køre bare ved det mindste tegn

Kom til at tænke på i dag at det nok var på tide at jeg begyndte at få vasket, alt det hun skal bruge når hun kommer ud. Jeg har kun fået købt det hele ( undtagen strømper og savlesmække som bliver købt i morgen&nbsp... Men er nu snart færdig mangler kun to vaske mere

Anmeld

21. marts 2011

Mormilla

hoejlund skriver:

Sådan har jeg det også..

Jeg håber ikke at jeg går over tid!!!

Anmeld

21. marts 2011

Mormilla

Dorthe1986 skriver:

Ja jeg er godt nok også ved at være ufattelig utålmodig efter at se min lille dreng Jeg har termin en uge efter dig - d. 14. april

Igår morges vågnede jeg med rigtig mange plukveer og menslignende smerter, men de gik i sig selv igen - jeg troede også det var opstarten til noget, men nej...

Det er bare så træls når man lige tror at der måske sker noget og så stopper det Man ligger bare og tænker KOM UD

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.