Laekkert toj leg:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.045 visninger
16 svar
0 synes godt om
15. oktober 2008

Miamaja

Her er en ny leg... den gaar ud paa at vedlaegge et billede af lige det toj samt maerke man bare er vild med og kunne godt taenke sig til sin lille guldklump eller klumper

Jeg starter med den nye velour dragt fra Ida T med aber http://www.filabel.dk/pi/productinfo.aspx?ProductID=5926&MenuItemID=168

Jumpsuit - Velour - Brun/lime abe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2008

twinboys

Thi hi så kan jeg se om jeg kan købe det billigt til jer...

Majbritt

Anmeld

15. oktober 2008

eliasogmor

15. oktober 2008

Skovurt

Altså nu ved jeg godt at du har skrevet tøj, men jeg lister mig alligevel til at smide et billede af at par (i mine øjne) lækre sko, som jeg da godt kunne se min lille søn i - når altså han engang får fundet fidusen med at gå

Anmeld

15. oktober 2008

Skovurt

Nå, jamen det gik da helt galt med mit indlæg der - jeg kan ikke indsætte billedet jeg fandt, da siden åbenbart har sikret det, men da så ville rette i mit indlæg herinde, og indsætte et link til siden - så gemte den det ikke, og nu kan jeg ikke få lov at rette mere i det... hmm... men nu får i linket, og så skal jeg se om ikke jeg kan finde et billede som jeg kan bytte det ud med senere.

http://www.loppenogprofessoren.dk/vare/55-angulus-angulus-0917

Anette
- som åbenbart roder noget rundt i det

Anmeld

15. oktober 2008

Pia.

lige de her dage må det blive denne her...

Knus Pia.

Anmeld

15. oktober 2008

Astrid P

Jeg gad dælme godt have den her sweater fra Cremebrulé til min datter...

Anmeld

15. oktober 2008

Pia.

twinboys skriver:

Thi hi så kan jeg se om jeg kan købe det billigt til jer...

Majbritt

Ja tak meget gerne ... nu håber jeg godt nok på at "vinde" som den sidste byder på det her sæt på trendsales... men det ville være lækkert hvis du kunne skaffe mere tøj til vores børn og helst op i de store størrelser...

knus fra Pia.

Anmeld

15. oktober 2008

Tullebobs

Den her synes jeg er great Og jeg er sikker på at flyveren vil falde i de fleste små drenges smag.

Kram fra Trine

Anmeld

15. oktober 2008

twinboys

Ja kunne vi ikke finde noget vi alle ville have... Større partier , bedre pris...

Majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.