øvøvøv :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.120 visninger
10 svar
0 synes godt om
21. marts 2011

DLM

min søn på 9 måneder vil ikke spise, gerne drikke og så lyder han som en afkalket kaffemaskine når han trækker vejret. øv

må nok hellere ringe til lægen her kl 8.

jeg er så bange for, at han skal få astma (hans far har det) vil for alt i vernden gerne undgå at han skulle få det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2011

twinboys

DLM skriver:

min søn på 9 måneder vil ikke spise, gerne drikke og så lyder han som en afkalket kaffemaskine når han trækker vejret. øv

må nok hellere ringe til lægen her kl 8.

jeg er så bange for, at han skal få astma (hans far har det) vil for alt i vernden gerne undgå at han skulle få det.

Øv bøv ønsker god bedring til ham...  Håber ikke at det er astma

Anmeld

21. marts 2011

B&J

Sikke noget håber du kan få et eller andet så han kan få mere luft igen kæmpe krammer og god bedring

Anmeld

21. marts 2011

DLM

twinboys skriver:

Øv bøv ønsker god bedring til ham...  Håber ikke at det er astma

tak skal du have. håber jeg virkelig heller ikke

Anmeld

21. marts 2011

DLM

B&J skriver:

Sikke noget håber du kan få et eller andet så han kan få mere luft igen kæmpe krammer og god bedring

ja det håber jeg også selvom jeg ikke kan li' tanken om at proppe ham med medicin. tak

Anmeld

21. marts 2011

B&J

DLM skriver:

ja det håber jeg også selvom jeg ikke kan li' tanken om at proppe ham med medicin. tak

nej kan jeg godt forstå men nogle gange skal man bare så de kan få det godt

Anmeld

21. marts 2011

DLM

B&J skriver:

nej kan jeg godt forstå men nogle gange skal man bare så de kan få det godt

ja synes bare der er ved at være træls, her inden for den sidste måned har han haft nældefeber. fik han antihistamin for (selvom han ikke er gammel nok) samtidig hostede han, så han også fik bricanyl (mod astma selv om han ikke har/havde det) så er bare lige nu hvis han skal til at ha alt mulig igen.

Anmeld

21. marts 2011

B&J

DLM skriver:

ja synes bare der er ved at være træls, her inden for den sidste måned har han haft nældefeber. fik han antihistamin for (selvom han ikke er gammel nok) samtidig hostede han, så han også fik bricanyl (mod astma selv om han ikke har/havde det) så er bare lige nu hvis han skal til at ha alt mulig igen.

Vores dreng har også bare haft en masse øv øv...

først host så fik han også bricanyl men det hjalp ikke så fik han noget andet hjalp heller ikke så fik han en astma spray. det virker når han er forkølet og lyder som en søløve det giver ham ro håber han vokser sig fra det også havde han astmatisk bronkitis og nu igen hoster han øv øv øv det er det dumme vejr lige så snart solen skinder og der er lidt varmt har han det super godt lige så snart der bliver koldt smitter de hinanden i dp. også får han det også rigtigt øv øv

Anmeld

21. marts 2011

DLM

B&J skriver:

Vores dreng har også bare haft en masse øv øv...

først host så fik han også bricanyl men det hjalp ikke så fik han noget andet hjalp heller ikke så fik han en astma spray. det virker når han er forkølet og lyder som en søløve det giver ham ro håber han vokser sig fra det også havde han astmatisk bronkitis og nu igen hoster han øv øv øv det er det dumme vejr lige så snart solen skinder og der er lidt varmt har han det super godt lige så snart der bliver koldt smitter de hinanden i dp. også får han det også rigtigt øv øv

ej øvøv for din bette dreng. håber da det går over af sig selv på et tidspunkt, for det er da virkelig synd for ham. ja det er det dumme vejr

Anmeld

21. marts 2011

B&J

DLM skriver:

ej øvøv for din bette dreng. håber da det går over af sig selv på et tidspunkt, for det er da virkelig synd for ham. ja det er det dumme vejr

Håber også snart din lille mand får det bedre og vi vil gerne have sol så de kan få alt det hoste og snot væk tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.