Bagslag...men alligevel en dejlig dag :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

828 visninger
11 svar
0 synes godt om
20. marts 2011

SussieThyssen

Vi har overtaget hele huset, så vi nu har fået kælderen med, som egentligt er et separat lejemål.
Der skal vi/jeg så til at holde kurser, men der er jo en del at lave.
Og så lignede det et bombet ...... fordi de der havde det før, mildest talt ikke havde gjort rent efter sig.
Men i dag fik jeg da ordnet køkkenet, så det nu er pænt og rent.
Min gemal har stået på hovedet i det store lokale, der skal bruges til kurser, så nu begynder det også at ligne noget.
Det skal nok blive pænt...men..aaarrgggghhh! Mig og mine hofter
Jaja...jeg VED det godt...jeg skal dy mig og kun tage små nyk, men altså...det er jo svært når man liiiige...og der også liiige mangler......
*SUK*
Mon jeg får det lært en dag???
SÅ nu regner jeg med, at jeg ligger underdrejet i morgen, hvis jeg overhovedet kan komme ud af sengen og på arbejde.
Foreløbig sidder jeg her, og prøver på at tage mig sammen til at rejse mig og gå i seng.

Men fint...det skal der nok blive
Kærligst
Sussie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2011

Mi

Spændende  Det bliver da dejligt, når i har været alle rummende igennem

Anmeld

20. marts 2011

muzen

SussieThyssen skriver:

Vi har overtaget hele huset, så vi nu har fået kælderen med, som egentligt er et separat lejemål.
Og så lignede det et bombet ...... fordi de der havde det før, mildest talt ikke havde gjort rent efter sig.
Min gemal har stået på hovedet i det store lokale, der skal bruges til kurser, så nu begynder det også at ligne noget.
Jaja...jeg VED det godt...jeg skal dy mig og kun tage små nyk, men altså...det er jo svært når man liiiige...og der også liiige mangler......
*SUK*
SÅ nu regner jeg med, at jeg ligger underdrejet i morgen, hvis jeg overhovedet kan komme ud af sengen og på arbejde.
Foreløbig sidder jeg her, og prøver på at tage mig sammen til at rejse mig og gå i seng.

Kærligst
Sussie

det lyder da bare rigtig godt. og nej men lære det aldrig, eller det vil sige min mor har firbromyalgi og hun lære det aldrig. men hun siger også den sygdom skal ikke hindre mig i og have en dag hvor jeg har det sjovt, så tager jeg gerne en dag i sengen i morgen.

men nu har heller ikke noget job og skal op til. hun er førtidspensionist

Anmeld

20. marts 2011

muzen

hvad for nogle kurser skal du holde?

Anmeld

20. marts 2011

Lou87

SussieThyssen skriver:

*SUK*

Kærligst
Sussie

tillykke med overtagelsen - det må da være skønt

og ihhh altså fyhh skamme, men kender det godt ... lider stadig af min bækkenløsning og får tit lavet for meget så det gør ondt

håber ikk det er for slemt i morgen og held og lykke med projektet.. lyder spændende

Anmeld

21. marts 2011

SussieThyssen

muzen skriver:

hvad for nogle kurser skal du holde?

Du må gerne smugkigge 

www.livsviden.dk

Anmeld

21. marts 2011

SussieThyssen

Lou87 skriver:

tillykke med overtagelsen - det må da være skønt

og ihhh altså fyhh skamme, men kender det godt ... lider stadig af min bækkenløsning og får tit lavet for meget så det gør ondt

håber ikk det er for slemt i morgen og held og lykke med projektet.. lyder spændende

Jo 1000 tak søde ven

Ja...det er fy for Sussie'er og andre med de bækkenskavanker, men aargghh..når nu man så gerne vil

Nå men NU går (kravler) jeg altså i seng

Anmeld

21. marts 2011

Lou87

SussieThyssen skriver:

Jo 1000 tak søde ven

Ja...det er fy for Sussie'er og andre med de bækkenskavanker, men aargghh..når nu man så gerne vil

Nå men NU går (kravler) jeg altså i seng

Haha - kender det godt..
Man vil såååå gerrnneee liiiiiiii... bare liiii

Håber du er "gående" i dag

Anmeld

21. marts 2011

signe.

SussieThyssen skriver:

*SUK*

Kærligst
Sussie

du lyder som min svigermor! må man godt sige det højt? hihi... hun døjer med skulderen(rigtig slemt) og leddegigt i ryggen, men alligevel farer hun rundt og laver ALT muligt såsom at lægge fliser i indkørslen og vi står så 5 mand og bare ser måbende til, da hun jo ikke vil hører på at hun skal tage den med ro, den kære kvinde

Så Sussie... tag den med ro

Anmeld

21. marts 2011

SussieThyssen

Lou87 skriver:

Haha - kender det godt..
Man vil såååå gerrnneee liiiiiiii... bare liiii

Håber du er "gående" i dag

Det ville være synd at sige...har ligget underdrejet dey meste af dagen.
Men jeg kan mærke, at det har hjulpet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.