Gravid med zoneterapi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.867 visninger
18 svar
2 synes godt om
20. marts 2011

Nana88

Ville hører om der var nogle af jer der har prøvede at gå til zoneterapi og efter i er begyndt til det at i så er blevet gravid??

Jeg skal nemlig prøve det efter jeg har fået min mens, og skal have ca 4 behandlinger mellem sidste mens dag og inden ÆL..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2011

norenberg

For 6 år siden fik jeg zoneterapi da jeg havde ureglmæssig mens... og svær pco og kunne ikke blive gravid...efter ca 10 behandlinger fik jeg en normal cyklus og i dag har jeg tre dejlige unger....

Anmeld

21. marts 2011

Nana88

norenberg skriver:

For 6 år siden fik jeg zoneterapi da jeg havde ureglmæssig mens... og svær pco og kunne ikke blive gravid...efter ca 10 behandlinger fik jeg en normal cyklus og i dag har jeg tre dejlige unger....

Hvor længe havde i prøvede selv??

Og hvor mange cykluser var du igemmen før der var gevinst??

Anmeld

21. marts 2011

Nana88

Ingen andre med gode erfaringer??

Anmeld

21. marts 2011

norenberg

vi havde prøvet 2 år, og efter zoneterapien havde jeg to normale mens og så blev jeg gravid...

Anmeld

21. marts 2011

Nana88

norenberg skriver:

vi havde prøvet 2 år, og efter zoneterapien havde jeg to normale mens og så blev jeg gravid...

Hvor mange behandlinger fik du ??

Anmeld

22. marts 2011

norenberg

Jeg fik 10 behandlinger

Anmeld

22. marts 2011

netdaddy

Min hustru har i forbindelse med hendes svære PCO fået en kombination af akupunktur og zoneterapi (zoneterapien kunne vi efter instruktion klare der hjemme).

Det tog ca 1år og vel ialt 24 akupunkturbehandlinger inden det lykkedes os at blive gravide. Men idag har vi 2 dejlige raske drenge som vi elsker over alt på jorden.

Vi var ellers indstillet på fertilitetsbehandling og havde været til de indledende samtaler m.m., men så var den der skisme pludselig.

Med nummer 2 var det 1/2 år med akupunkturbehandling og zoneterapi.

Så vi kan klart anbefale at prøve noget andet end hormonbehandlingerne. Og så er det i sidste ende også billigere. Tror vi har brugt omkring 7500,- på et år på akupunkturbehandlinger med den første, og vel så det halve med nummer 2. Og det bruger man jo hurtigt i løbet af nogle måneder hvis det er hormoner og indsprøjtninger man skal igang med.

Anmeld

22. marts 2011

MaybeBaby

Nana88 skriver:

Ville hører om der var nogle af jer der har prøvede at gå til zoneterapi og efter i er begyndt til det at i så er blevet gravid??

Jeg skal nemlig prøve det efter jeg har fået min mens, og skal have ca 4 behandlinger mellem sidste mens dag og inden ÆL..

Uha, den første gang jeg prøvede zoneterapi var i samme dage, som jeg havde ægløsning, og BANG gravid. Min veninde har prøvet at blive gravid siden hun blev gift i august 2010. Hun spurgte hvad filan jeg lige gjordem siden det hele gik så hurtigt. Sagde at hun skulle prøve zoneterapi og hun har vel været der 4 gange og i går ringede hun og sagde, at der var 2 streger!

Og skal man så skal give zoneterapien hele æren for graviditeten? Tja, det er i hvert fald nok bevis for mig, at jeg vil sige det til andre

Håber det hjælper...

/Mette

Anmeld

22. marts 2011

Nana88

MaybeBaby skriver:

Uha, den første gang jeg prøvede zoneterapi var i samme dage, som jeg havde ægløsning, og BANG gravid. Min veninde har prøvet at blive gravid siden hun blev gift i august 2010. Hun spurgte hvad filan jeg lige gjordem siden det hele gik så hurtigt. Sagde at hun skulle prøve zoneterapi og hun har vel været der 4 gange og i går ringede hun og sagde, at der var 2 streger!

Og skal man så skal give zoneterapien hele æren for graviditeten? Tja, det er i hvert fald nok bevis for mig, at jeg vil sige det til andre

Håber det hjælper...

/Mette

Jamen det lyder da som om at det virker meget godt

Nu glæder jeg mig bare til at prøve det og se om det virker :-D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.