Bare en sjov tanke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

426 visninger
6 svar
0 synes godt om
20. marts 2011

pussepige

Sidder her kl snart 23 om aftenen og kommer til at tænke på at mange af os her inde har børn, men alligevel er vi her inde rigtig meget.. (Selvf nogen mere en andre)

Hvad laver jeres barn/børn når i sidder og suger baby.dk til jer..!!

Er det til hverdag om dagen er 3 af mine i skole, børnehave og dagpleje og den mindste sover som regel når jeg sidder her inde..

Er jeg på baby efter ungerne kommer hjem er jeg her nok bare sådan off and on, puteren står på siden baby men sidder her ikke men tjekke indimellem..  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2011

slettet_7530

pussepige skriver:

Sidder her kl snart 23 om aftenen og kommer til at tænke på at mange af os her inde har børn, men alligevel er vi her inde rigtig meget.. (Selvf nogen mere en andre)

Hvad laver jeres barn/børn når i sidder og suger baby.dk til jer..!!

Er det til hverdag om dagen er 3 af mine i skole, børnehave og dagpleje og den mindste sover som regel når jeg sidder her inde..

Er jeg på baby efter ungerne kommer hjem er jeg her nok bare sådan off and on, puteren står på siden baby men sidder her ikke men tjekke indimellem..  

hvis jeg er på når mine unger er hjemme er det fordi de sidder og underholder sig selv med det ene eller det andet.
Efter 19,30 er mine unger i seng og jeg kan være her så meget jeg lyster

Anmeld

20. marts 2011

Isabella_mor

min unge sover når jeg er på.. så slapper mor af om dagen med kaffe og baby.dk- og facebook

Anmeld

20. marts 2011

Mor Christa

Uhh.. jamen lige for tiden går min kæreste vinterfyrret, så han er jo hjemme rimelig meget. Så hvis han lige har Victor lidt, så ser jeg da straks muligheden for liiige at smutte på baby og kigge (; Ellers gør jeg det når Victor sover.. Det er også sket enkelte gange at han har siddet ved mig hvis jeg lige skulle svare på noget (; Men i langt de fleste tilfælde så sover han eller er optaget af noget andet. Hurra for barsel ;P
Det bliver jo helt forfædeligt når jeg skal starte på uni til sommer ;D Så kan jeg jo næsten ikke være på baby ;P hihi..

Anmeld

20. marts 2011

pussepige

MissChrista skriver:

Uhh.. jamen lige for tiden går min kæreste vinterfyrret, så han er jo hjemme rimelig meget. Så hvis han lige har Victor lidt, så ser jeg da straks muligheden for liiige at smutte på baby og kigge (; Ellers gør jeg det når Victor sover.. Det er også sket enkelte gange at han har siddet ved mig hvis jeg lige skulle svare på noget (; Men i langt de fleste tilfælde så sover han eller er optaget af noget andet. Hurra for barsel ;P
Det bliver jo helt forfædeligt når jeg skal starte på uni til sommer ;D Så kan jeg jo næsten ikke være på baby ;P hihi..

Hehe ja jeg tænker også lidt hvordan det kommer til at gå når jeg starter med at arbejde igen..

Anmeld

20. marts 2011

Mira0911

Jeg er sygemeldt - og ligger i sengen det meste af tiden, så det kommer helt af sig selv... 

Anmeld

20. marts 2011

Kamulla

Kigger rundt på nettet hvis Noah sover, mens jeg er i skole (shhh) og om aftenen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.