"Lille bil" kage og endnu en Hello Kitty

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2011

Lou87

Dot D skriver:

Kan da godt lave en skabelon til dig en dag

Åhhhhh - så ville du da bare være en sveeeeeske!
Har hello kitty tema på hele lillepigens værelse, så ville da være oplagt og lave sådan en kage til hendes første føsdag i august

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2011

Dot D

MarianneSonne skriver:

Åhhh, mine piger ville elske en hello kitty kage. Jeg må prøve at lave en når de skal holde fest. Den er virkelig bare flot. Hvordan skærer du den ud? Har du en model du skærer ud efter?

Den er ikke svær at lave... Jeg skærer den i frihånd, men som jeg lige skrev til Lou87, så må jeg lave en skabelon en dag. Det må lige blive, når der er tid, men så kan du da skærer efter den

Anmeld

20. marts 2011

Mi

Dot D skriver:

Den er ikke svær at lave... Jeg skærer den i frihånd, men som jeg lige skrev til Lou87, så må jeg lave en skabelon en dag. Det må lige blive, når der er tid, men så kan du da skærer efter den

Det ville da være super fin, for jeg er ikke sikker på at jeg har så rolig og præcis en hånd

www.stjerneleg.dk

Anmeld

20. marts 2011

Dot D

Lou87 skriver:

Åhhhhh - så ville du da bare være en sveeeeeske!
Har hello kitty tema på hele lillepigens værelse, så ville da være oplagt og lave sådan en kage til hendes første føsdag i august

Hello Kitty er bare sød, så en dag skal jeg lave en skabelon til dig, så du kan lave en kage

Anmeld

20. marts 2011

Dot D

MarianneSonne skriver:

Det ville da være super fin, for jeg er ikke sikker på at jeg har så rolig og præcis en hånd

www.stjerneleg.dk

Det siger vi.. Så må jeg finde min sikre tegnehånd frem

Anmeld

20. marts 2011

Lou87

Dot D skriver:

Hello Kitty er bare sød, så en dag skal jeg lave en skabelon til dig, så du kan lave en kage

Takker på forhånd med en kææææmpe

Anmeld

20. marts 2011

Dot D

Lou87 skriver:

Takker på forhånd med en kææææmpe

Anmeld

20. marts 2011

Kamulla

Sikke nogle super flotte kager

Anmeld

20. marts 2011

Dot D

Sallisørøver skriver:

Sikke nogle super flotte kager

Tak skal du have Og nu hvor jeg "har" dig, hold da op hvor er du en flot pige, har bare ikke fået skrevet det til dig.. Fantastisk profilbillede du har. Det har du vel selv taget Har fulgt lidt med i dine billedeindlæg. Det er du bare så god til

Anmeld

20. marts 2011

Kamulla

Dot D skriver:

Tak skal du have Og nu hvor jeg "har" dig, hold da op hvor er du en flot pige, har bare ikke fået skrevet det til dig.. Fantastisk profilbillede du har. Det har du vel selv taget Har fulgt lidt med i dine billedeindlæg. Det er du bare så god til

hehe ej tusind tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.