Deleværelse og aldersforskel - igen ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor mange års forskel, før de helst ikke skal dele værelse mere?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.255 visninger
6 svar
0 synes godt om
20. marts 2011

Zeus

Hvor stor aldersforskel synes i der højst skal være, før ungerne ikke skal dele værelse?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2011

mamax3

Zeus skriver:

Hvor stor aldersforskel synes i der højst skal være, før ungerne ikke skal dele værelse?

Kommer an på om det er dreng + pige eller 2 af hver køn.

Min datter på 2 ( til april) og min datter på 6 deler værelse... og min søn på 10 har sit eget... 

og da jeg ik har mulighed for at ha et værelse til dem hver blir det såen... 

Anmeld

20. marts 2011

Zeus

mamax3 skriver:

Kommer an på om det er dreng + pige eller 2 af hver køn.

Min datter på 2 ( til april) og min datter på 6 deler værelse... og min søn på 10 har sit eget... 

og da jeg ik har mulighed for at ha et værelse til dem hver blir det såen... 

Det er nemlig også det problemet er herhjemme... Vi kan ikke give dem hver sit værelse (har 2 piger på 4 mdr, og 6 år), og ville da gerne have noget større, men har dælme ikke pengene til det lige nu... Og den store har vi kun hver anden weekend, så ville egentlig gerne putte den lille derind, men ved ikke om aldersforskellen bliver for stor  

Regner med at sengen bliver stående inde ved os, så hun stadig sover derinde, men alligevel 

Anmeld

20. marts 2011

Senia

Syntes det er svært at svare på da det kommer an på køn, alder og deres sammenspil / personlighed.

Men læste lige dit svar på et andet indlæg. Og syntes da sagtens at de kan dele værelse, og hende på 6 vil måske bare syntes det er sjovt og spændende Og da hun jo ikke bor der fast, syntes jeg ikke det gør noget

Anmeld

20. marts 2011

SussieThyssen

Zeus skriver:

Generelt går jeg ind for at børn ikke skal dele værelse, men det kan de jo blive nødt til aht. plads, økonomi m.m.
Men så ligger grænsen for mig ved max 2 år.
Bare to år til forskel gør en hel verden, og de har, ligeom vi, brug for privatliv og fred.

Kærligst
Sussie

Anmeld

21. marts 2011

TbCp

Får vi en mere kommer de til at dele værelse nogle år... Børneværelse og soveværelse ligger på 1. salen og så har vi et værelse i stueetagen også, men jeg synes de skal have en vis alder inden de kan have værelse alene nedenunder... så det vil nok blive til den ældste er 8-9 år.
Tror ikke børn tager skade af at dele værelse, faktisk må det da være rart for dem at sove sammen med nogen ligsesom far og mor sover sammen.

Anmeld

21. marts 2011

Anitta Kristiansen

jeg delte værelse med min søster og der var 5 år i mellem synes det var for meget dengang jeg begyndte at blive vild med drenge og det, men idag er vi som bedste veninder. så vil sige det kommer an på hvordan de opfører sig sammen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.