Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Der ligger en i Slagelse om den er god ved jeg ikke.
Sille-pigen skriver: Der ligger en i Slagelse om den er god ved jeg ikke.
mth1987 skriver: Ville jo nok godt selv ku finde frem til nogen jeg leder bare efter nogen der kender til en god tatovør Ikke for at lyde sur eller noget
Ville jo nok godt selv ku finde frem til nogen jeg leder bare efter nogen der kender til en god tatovør Ikke for at lyde sur eller noget
Jeg kender en i nyhavn hun er rigtig godt men jeg ved jo ikke hvor langt du vil tag
mth1987 skriver: Da vores egen er flyttet leder vi efter en ny der er mindst ligeså god eller bedre vi bor på vestsjælland nogen der kender til en der er god i det område?
Da vores egen er flyttet leder vi efter en ny der er mindst ligeså god eller bedre vi bor på vestsjælland nogen der kender til en der er god i det område?
http://www.tattoosmeden.dk/ han er super dygtig .. han ligger i helsingør .
Har fået lavet et par stykker hos Larsen i Ringsted som jeg er glade for. Har kun hørt at ham i Slagelse har et godt ry men kender vist ikke nogen der har fået lavet der.
mth1987 skriver:Tak for svarerne er der nogen af jer der evt gad vise det frem i har
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128