webcam på acer aspire one?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.322 visninger
12 svar
0 synes godt om
20. marts 2011

..

Hey.

Nogen der kan fortælle mig hvordan jeg får mit webcam på min pc til at virke - og til at tage billeder?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2011

Maja88

Macrolf skriver:

Hey.

Nogen der kan fortælle mig hvordan jeg får mit webcam på min pc til at virke - og til at tage billeder?

under denne computer ligger der en som hedder webcam

Anmeld

20. marts 2011

..

Maja88 skriver:

under denne computer ligger der en som hedder webcam

Nej det gør der dersværre ikke?

Anmeld

20. marts 2011

Dinna88

Macrolf skriver:

Hey.

Som skrevet skulle du gerne kunne få ind på dit webcam inde i "denne computer" eller "computer" i menuen "start". Du trykker på det og frem kommer den. Så skulle billederne gerne ende i mappen "billeder"

Anmeld

20. marts 2011

Dinna88

20. marts 2011

Maja88

Macrolf skriver:

Nej det gør der dersværre ikke?

hmm mærkeligt. for på min ligger der en under scannere og kamera. og det er ved denne computer

Anmeld

20. marts 2011

Bare mig..

Har præcis det samme problem.. Jeg kan heller ikke finde mit, men min computer er en HP! Hmm.. Vildt frustrerende, når man ved det er der..

Anmeld

20. marts 2011

Lise

Nu har jeg godt nok en Lenovo computer, men jeg skulle downloade et program før jeg fik mit webcam til at virke. Jeg har downloadet dette

http://download.cnet.com/ManyCam-Virtual-Webcam/3000-2348_4-10593500.html

Anmeld

20. marts 2011

..

Tusind tak for hjælpen men kan stadig ikke få det til at virke

Anmeld

20. marts 2011

Clisolka

Macrolf skriver:

Hey.

Ved godt at der ikke er blevet spurgt om det, men vil lige spørge alligevel - ligger der ikke et ikon på skrivebordet? Det gør der nemlig på min Aspire....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.