Ja som overskriften lyder, synes jeg det hele er lidt svært for tiden.
Har været sammen med min kæreste i 6 år og jeg elsker ham rigtig højt. Men vi har det ikke særlig godt sammen længere. Ikke noget vildt, men er bare ligesom om han ikke rigtig gider mig mere.
Vi har haft op og ned ture ligesom så mange andre forhold. I efteråret havde vi en større krise, o jeg sagde at nu ville jeg forlade ham, men han blev meget ked af det og tiggede og bad om vi ikke kunne finde en løsning. Brugte en uges tid på at snakke sammen og vi fik løst problemerne og har arbejdet på det siden... Det har faktisk gået rigtig godt. Har været meget lykkelig.
Men den sidste uge har bare været helt skidt. Og jeg fatter ikke hvad der er sket. Når han er kommet hjem fra arbejdet har han bare gået ind i sig selv. Har ikke rigtig ville svare når jeg har snakket til ham.. Ikke sagt godnat inden han gik i seng eller noget. Hvilket betyder at vi næsten ikke har sagt et ord til hinanden. Har prøvet at være overbærende og tænkt at han nok var træt...
Men torsdag skrev jeg en besked til ham om der var noget galt, og skrev at han kunne jo fortælle mig alt, også hvis han bare var træt og ikke havde overskud til noget. Fik bare en besked hvor der stod "pas"?????? Prøvede at ringe ham op men han tog den ikke og ringede heller ikke tilbage.
Blev dybt fortvivlet.
Lørdag var han så i vildt godt humør og vi havde sex.. Tænkte jeg ville snakke med ham, i dag søndag, om hvad der skete i denne uge. Men i dag er ham så helt tilbage igen. Siger ingenting, svare ikke når jeg spørger om noget. Vil ikke snakke om det.
Er bange for han ikke gider mig mere. Vil gerne bare give ham tid.
Aner simpelthen ikke hvad jeg skal gøre.. Er så dræbende det her. Er ked af det og mega fortvivlet.
Han bliver ved at påstå der intet er galt!!!!!
Er helt ved siden af, af hvordan han plejer at være. Plejer altid at hygge, putte, sludre og han er normalt utrolig opmærksom og siger tit rigtig søde ting til mig. Så er bare en total omvætning
Er nu gået i soveværelset, for kan ikke holde ud at være i samme rum. Føles virkelig dårligt. Han sidder hele tiden og skriver på sin telefon, så nogen gider han da snakke med.
Overvejer at gå ned og sige.. "det her gider jeg ikke" ved bare at når han er i det humør vil han svare "så må du jo flytte"
Er lige gået i gang med at renovere vores hus. Så synes det ville være et rigtig dårligt tidspunkt at gå fra hinanden på.
Hvad synes i tøser??? Skal jeg finde mig i det her? Skal jeg bare give ham tid? Skal jeg blive ved med at presse ham???
Tak fordi i læste med
Anmeld