Pretty little liars

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

510 visninger
6 svar
0 synes godt om
20. marts 2011

Anonym trådstarter

Er lige faldet over serien Pretty Little Liars, og synes den er rigtig spændende - men mangler altsåførste sæson for at kunne følge ordentligt med.

Nogen der ved, hvor den kan ses - helst gratis?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2011

Julymama

Anonym skriver:

Er lige faldet over serien Pretty Little Liars, og synes den er rigtig spændende - men mangler altsåførste sæson for at kunne følge ordentligt med.

Søg på project free tv på google , der er en masse  

Anmeld

20. marts 2011

FrkT

Jeg vil bare tilføje at de afsnit der sendes nu OGSÅ er sæson 1. I USA deler de nogle sæsoner i nogle serier (bl.a. også Desperate Housewives) op i 2. Det her er så 2. del af sæson 1.

Men er enig med dig, det er en mega fed serie! 

Anmeld

20. marts 2011

Anonym trådstarter

Tak for svar - så kan jeg bedre forstå, at jeg mangler en hel masse. Synes som regel at sæsonerne i amerikanske serier plejer at være mere opdelte, så man har mulighed for at "hoppe ind" i serien i forskellige sæsoner

Anmeld

20. marts 2011

Senia

som nævnt prjokt free tv, men tubeplus.com er nemmere og mere overskuelig, og der kan du klikke dig videre til næste klip, på den side hvor det klip er, du lige har set, hvis du forstår

Anmeld

20. marts 2011

Anonym trådstarter

Fantastisk Tak for tippet. Så er det bare om at finde en dag, hvor der er tid til at holde fri, så moar kan stene serie

Anmeld

21. marts 2011

fønix

Anonym skriver:

der er også watch-series.com der er alle serier derinde og de nyeste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.