Jer der har DivaCups, MoonCups, LadyCups eller lignende

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

567 visninger
2 svar
0 synes godt om
20. marts 2011

FrkT

Hvilke(n) af tingene har I? Og hvad kan I fortælle om dem? Vil I anbefale dem? Og hvilken?

Og helt konkret, hvordan er de i vand? Skal på ferie til Tenerife her i april, og ved at jeg kommer til at have mens dernede, og vil derfor overveje evt. at købe en af de forskellige cups inden, hvis de er sikre at bruge i vand? Eller er det bedre med en almindelig tampon der?

Del gerne jeres erfaringer med disse produkter generelt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2011

Muffinmus

har ladycup, er pisseglad for den og synes det er en super smart opfindelse:-) har været i svømmehal en gang med den og mærkede intet til noget som helst lige son altid. 

Anmeld

20. marts 2011

FrkT

MariaE skriver:

har ladycup, er pisseglad for den og synes det er en super smart opfindelse:-) har været i svømmehal en gang med den og mærkede intet til noget som helst lige son altid. 

Og den holdt tæt? Ved MoonCups og DivaCups står der at man skal have den store hvis man er over 30 eller har født. Og ellers den lille. Men ved LadyCup står der man skal have den store hvis man er over 25 eller har født, og ellers den lille. Jeg bliver 25 her om tre ugers tid, og har ikke født, skal jeg mon så tage den store eller hvad? Ved du hvad forskellen på de tre er?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.