Tror jeg elsker nogle personer herinde!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.354 visninger
24 svar
0 synes godt om
20. marts 2011

Laulund87

Ja det tror jeg faktisk..

Nu har jeg været bruger herinde et års tid, og jeg har fået uundværlige venskaber 

Man skriver at man har det skidt, og så tilbyder de skønne mennesker deres hjælp. Nu har jeg oplevet nogle gange at jeg får et mobilnr og så kan jeg bare skrive hvis det erJeg ville slet ikke undvære at skrive med sådan nogle søde mennesker, og bande det hele langt væk..Hehe

Det gør mig bare så rørt og det havde jeg slet ikke regnet med at få ud af siden, da jeg oprettede en bruger..

Elsker Baby.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2011

Isabella_mor

det er dejligt at der findes mennesker der vil en det godt... det er ikke normalt det indtryk man får i den virkelige verden hvis man er ked af det eller har brug for nogen at snakke med...

så er det dejligt man har baby.dk så man kan få lettet hjertet og få lidt klap på skulderen og et kram af ord som får en til at få det meget bedre...

Dejligt dejligt..   

I Baby.dk

Anmeld

20. marts 2011

twinny

Ej et skønt indlæg...

Jeg elsker også baby.dk

Anmeld

20. marts 2011

Laulund87

isabellamor skriver:

det er dejligt at der findes mennesker der vil en det godt... det er ikke normalt det indtryk man får i den virkelige verden hvis man er ked af det eller har brug for nogen at snakke med...

så er det dejligt man har baby.dk så man kan få lettet hjertet og få lidt klap på skulderen og et kram af ord som får en til at få det meget bedre...

Dejligt dejligt..  

I Baby.dk

Jeg har nogle mennesker herinde der ved mere om nogle ting jeg kæmper med, end min familie ved

Når man så mødes med dem og finder ud af at de er lige så fantastiske i virkeligheden, er jo skønt

Anmeld

20. marts 2011

Laulund87

Baby-støv skriver:

Ej et skønt indlæg...

Jeg elsker også baby.dk

Ja ikke

Anmeld

20. marts 2011

<3

Lyder bare dejligt!

Anmeld

20. marts 2011

twinny

Laulund87 skriver:

Ja ikke

ja, det er virkelig dejligt med en masse glade indlæg

Anmeld

20. marts 2011

Koen.

Det er bare skønt, jeg har os fået nogle fantastiske venskaber ud af denne side, så jeg elsker os bare baby.dk

Anmeld

20. marts 2011

Laulund87

lillespurv20 skriver:

Det er bare skønt, jeg har os fået nogle fantastiske venskaber ud af denne side, så jeg elsker os bare baby.dk

Dejligt!

Anmeld

20. marts 2011

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Laulund87 skriver:

Ja det tror jeg faktisk..

Nu har jeg været bruger herinde et års tid, og jeg har fået uundværlige venskaber 

Man skriver at man har det skidt, og så tilbyder de skønne mennesker deres hjælp. Nu har jeg oplevet nogle gange at jeg får et mobilnr og så kan jeg bare skrive hvis det erJeg ville slet ikke undvære at skrive med sådan nogle søde mennesker, og bande det hele langt væk..Hehe

Det gør mig bare så rørt og det havde jeg slet ikke regnet med at få ud af siden, da jeg oprettede en bruger..

Elsker Baby.dk

årh hvor dejligt

Ja, det er skønt med vores helt eget lille babysamfund

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.