Øv for en trist periode!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

491 visninger
7 svar
0 synes godt om
20. marts 2011

Zibi_84

Er desværre lige lidt inde i en trist periode, uden at vide hvorfor!? Jeg mærker dagligt liv, og det er skønt! Men i øjeblikket føles det lidt som om at det hele er gået i stå. ment på den måde, at jeg ikke synes min mave er vokset helt vildt, de sidste par uger. Og så føles det som lang tid, til 26 Juni. Men det er måske bare mig, og så får det en masse tanker i gang, i mit hoved. Vokser han nu som han skal osv. Måske det bare er hormonerne? Måtte lige af med det...Kan mærke at det hjælper lidt! Zibi 26+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2011

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Zibi_84 skriver:

Er desværre lige lidt inde i en trist periode, uden at vide hvorfor!? Jeg mærker dagligt liv, og det er skønt! Men i øjeblikket føles det lidt som om at det hele er gået i stå. ment på den måde, at jeg ikke synes min mave er vokset helt vildt, de sidste par uger. Og så føles det som lang tid, til 26 Juni. Men det er måske bare mig, og så får det en masse tanker i gang, i mit hoved. Vokser han nu som han skal osv. Måske det bare er hormonerne? Måtte lige af med det...Kan mærke at det hjælper lidt! Zibi 26+0

Sådan har jeg det også, i starten er der også så mange milepæle, nu venter man ligesom bare.

Og det skal vi jo et godt stykke tid endnu, så man må vel bare indfinde sig med det.

Anmeld

20. marts 2011

sommerbarn<3

30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis

Hov vi har termin samme dag  

98 dage til termin, 182 er gået

Anmeld

20. marts 2011

Zibi_84

hehe. hvor dejligt lige at høre fra dig, som så kan komme med sådan en opmuntrende besked 98 dage...Tja, de kan da hurtugt gå! Tusind tak  Lidt sjovt at snakke med en som har termin samme dag

Anmeld

20. marts 2011

sommerbarn<3

hehe. hvor dejligt lige at høre fra dig, som så kan komme med sådan en opmuntrende besked 98 dage...Tja, de kan da hurtugt gå! Tusind tak  Lidt sjovt at snakke med en som har termin samme dag

Ja før vi ser os om er vores guldklumper her  Det føles bare længe når man er så spændt på at se dem.

Og din er også en dreng  Hvad skal han hedde?

Anmeld

21. marts 2011

Zibi_84

Ja, man skal selvfølgelig også huske at nyde tiden) Ja, vi skal have en dreng. Og Han skal hedde Johannes har i fundet navn til jeres?

Anmeld

23. marts 2011

sommerbarn<3

Ja, man skal selvfølgelig også huske at nyde tiden) Ja, vi skal have en dreng. Og Han skal hedde Johannes har i fundet navn til jeres?

Ja det skal man jo

Vores skal hedde Cebastian.

Der er lige blevet lavet en gruppe for os der skal føde i juni, du kan jo melde dig ind hvis du har lyst. https://www.baby.dk/debat/380pi1/juni-2011/emner.aspx

Anmeld

24. marts 2011

Zibi_84

Dejligt navn) Super, den vil jeg melde mig ind i

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.