Mine strækmærker klør

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

866 visninger
8 svar
0 synes godt om
20. marts 2011

Smilendesussi

Jeg er den "stolte" indehaver af de fineste blå-violette/rødlige strækmærker på min dejlige mave. Strækmærkerne klør en del og jeg vil derfor høre, om der er nogen, der kan anbefale en god creme/olie eller andet til at tage kløen. Bruger pt. en god creme fra dove, men den tager ikke kløen.

Jeg klør ikke på hænder eller fødder, så tror ikke det er decideret graviditetskløe. Det sidder lige i strækmærkerne...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2011

AnneBJ

Smilendesussi skriver:

Jeg er den "stolte" indehaver af de fineste blå-violette/rødlige strækmærker på min dejlige mave. Strækmærkerne klør en del og jeg vil derfor høre, om der er nogen, der kan anbefale en god creme/olie eller andet til at tage kløen. Bruger pt. en god creme fra dove, men den tager ikke kløen.

Jeg klør ikke på hænder eller fødder, så tror ikke det er decideret graviditetskløe. Det sidder lige i strækmærkerne...

Archivcreme fra apoteket eller neutrals babyolie... Kender ingen "fine" produkter, der decideret er til strækmærker - men jeg har haft glæde af både cremen og olien

Anmeld

20. marts 2011

Smilendesussi

AnneBJ skriver:

Archivcreme fra apoteket eller neutrals babyolie... Kender ingen "fine" produkter, der decideret er til strækmærker - men jeg har haft glæde af både cremen og olien

Super Jeg er villig til at prøve næsten hvad som helst...

Anmeld

20. marts 2011

AnneBJ

Smilendesussi skriver:

Super Jeg er villig til at prøve næsten hvad som helst...

Det er en billig løsning, og produkterne er brugbare senere hen, hvis ikke de skulle hjælpe på det her

Anmeld

20. marts 2011

mor til 2 skønne piger .

Smilendesussi skriver:

hvis du har penthonol salve , også kaldet tatoveringscreme ) kan det hjælpe på kløen .

Anmeld

20. marts 2011

Kamulla

ÅRRHHH hvor jeg husker det.. det kløede men sammentidig var maveskinnet ømt.. prøvede den ene fede creme efter den anden.. men de var for fede til at smørre ud for det gjorde ondt og det var træls når tøjet om maven føltes vådt pga den mega fede creme..

så fandt jeg vidunder midlet.. en fed creme som er let at smørre ud og ikke ligger sig som en hinde af fedt på maven.. men trænger ind.. det er fra A-derma fra apoteket.. den er blå tuben... spørg dernede.. det er ikke strækmærke cremen du skal have fat i, men den fede creme derfra.. 

Anmeld

20. marts 2011

Mia&Allan

Smilendesussi skriver:

Her hjalp intet andet end en masse kolde bade og så smurte jeg i vildskab med den stribede fra matas - med granatæble

Anmeld

20. marts 2011

AnneBJ

ønskebebsi skriver:

hvis du har penthonol salve , også kaldet tatoveringscreme ) kan det hjælpe på kløen .

Anmeld

20. marts 2011

Smilendesussi

Ok, det lyder som om jeg skal prøve lidt flere ting Men det er kun rigtig fint. Vil bare gerne kunne tage toppen af kløen. Mens jeg har arbejdet, har jeg ikke tænkt over det, men nu hvor jeg bare går herhjemme, er det svært at lade være med at tænke på andet, når det klør fra man står op om morgen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.