Større om aftenen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

516 visninger
6 svar
0 synes godt om
20. marts 2011

camillakrath

Heeey

Har fundet ud af at jeg er meget større om aftenen end om dagen. Igår aftes var jeg 100 cm og idag 97,5. Hvordan kan det egentlig være? Jeg kunne forstå hvis jeg havde været på toilet imellemtiden  hehe.

Kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2011

Frøken J.

camillakrath skriver:

Heeey

Har fundet ud af at jeg er meget større om aftenen end om dagen. Igår aftes var jeg 100 cm og idag 97,5. Hvordan kan det egentlig være? Jeg kunne forstå hvis jeg havde været på toilet imellemtiden  hehe.

Kram

Det er meget naturligt Du spiser jo i løbet af dagen, så maven udvider sig, og så er det jo også forskelligt hvor oppustet du er, når du måler dig

Anmeld

20. marts 2011

camillakrath

Secrets skriver:

Det er meget naturligt Du spiser jo i løbet af dagen, så maven udvider sig, og så er det jo også forskelligt hvor oppustet du er, når du måler dig

Så det er nok luft? Har også tænkt på væske? Men det er vel mest det jeg har i hovedet og benene?

Anmeld

20. marts 2011

Frøken J.

camillakrath skriver:

Så det er nok luft? Har også tænkt på væske? Men det er vel mest det jeg har i hovedet og benene?

Det kan være alt fra luft til væske til fyldt mavesæk

Anmeld

20. marts 2011

camillakrath

Secrets skriver:

Det kan være alt fra luft til væske til fyldt mavesæk

Okay  Mange tak

Så er det vist klart nok at jeg føler mig oppustet som en elefant om aftenen

Anmeld

20. marts 2011

Frøken J.

camillakrath skriver:

Okay  Mange tak

Så er det vist klart nok at jeg føler mig oppustet som en elefant om aftenen

Hehe ja Det er vidst en typisk graviditetsting! Gid jeg var lige så langt henne som dig

Anmeld

20. marts 2011

camillakrath

Secrets skriver:

Hehe ja Det er vidst en typisk graviditetsting! Gid jeg var lige så langt henne som dig

Ja på mange måder er det en spændende tid. Og alligevel er der "så lang tid til", at man stadig har det lidt på afstand

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.