Dukke kup!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

372 visninger
4 svar
0 synes godt om
20. marts 2011

LauraLW

Midt i dette møg liv, så har man da lov at være lidt heldig :-)

Vilma har jo snart fødselsdag, og jeg har fået anbefalet at hun skulle have sig en Rubens dukke. Så den var skrevet på listen.

MEN i fredags var jeg i kvickly i herning, og der finder jeg så to zebrabeklædte rubens dukker. Scan selv scanneren virkede ikke, så måtte spørge om pris ved kassen... "Ja, den koster 15 kr" - 15 !!??? Det er altså en dukke til 300 kr! Tror ikke de har vidst hvad de har solgt Men nu får Vilma i hvertfald sådan en. Tjek! :-)

Laura - der burde have købt dem begge!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2011

Lone Jakobsen

elsker bare den slags kup

Anmeld

20. marts 2011

Fam. Madsen

LauraLW skriver:

Midt i dette møg liv, så har man da lov at være lidt heldig :-)

Vilma har jo snart fødselsdag, og jeg har fået anbefalet at hun skulle have sig en Rubens dukke. Så den var skrevet på listen.

MEN i fredags var jeg i kvickly i herning, og der finder jeg så to zebrabeklædte rubens dukker. Scan selv scanneren virkede ikke, så måtte spørge om pris ved kassen... "Ja, den koster 15 kr" - 15 !!??? Det er altså en dukke til 300 kr! Tror ikke de har vidst hvad de har solgt Men nu får Vilma i hvertfald sådan en. Tjek! :-)

Laura - der burde have købt dem begge!

http://www.denlillebazar.dk/group.asp?group=411&gclid=CKiXxbfB3acCFYFB4Qod9GAW8A

Jeg er lige nød til og være sikker men er det dem her du men du har fundet til 15kr. for det er da godt nok vildt så.. og ja så skulle du have købt dem begge 

Anmeld

20. marts 2011

LauraLW

Fam. Madsen skriver:

http://www.denlillebazar.dk/group.asp?group=411&gclid=CKiXxbfB3acCFYFB4Qod9GAW8A

Jeg er lige nød til og være sikker men er det dem her du men du har fundet til 15kr. for det er da godt nok vildt så.. og ja så skulle du have købt dem begge 

Yes. Den i Rubens ark serien der er klædt ud som zebra :-) Var helt paf hehe...

Den blev scannet ind som "plys" og lå sammen med lidt blandede bamser, så de har ikke vidst hvad det var...

Anmeld

20. marts 2011

mamax3

LauraLW skriver:

Yes. Den i Rubens ark serien der er klædt ud som zebra :-) Var helt paf hehe...

Den blev scannet ind som "plys" og lå sammen med lidt blandede bamser, så de har ikke vidst hvad det var...

De er bare SÅ søde... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.