Hvordan med salgsannoncer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

711 visninger
11 svar
0 synes godt om
20. marts 2011

Chr-Hei

Heej..

Har lige et lille spørgsmål inden jeg gøre noget dumt .. hvordan er det med salgsannoncer herinde.. Altså hvis man har noget man gerne vil sælge må man det?

Det er ikke noget som har med en baby at gøre så vil gerne hører om jeg må sætte til salg herinde alligevel ?

På forhånd tak for svar..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2011

Dot D

Prøv at tryk på "debat", der kan du se de forskellige køb&salg tråde, mon ikke du kan finde en, der passer til dit salg?

Anmeld

20. marts 2011

Chr-Hei

Dot D skriver:

Prøv at tryk på "debat", der kan du se de forskellige køb&salg tråde, mon ikke du kan finde en, der passer til dit salg?

Jamen kan godt se det er MEGET forskelligt hvad folk sælger herinde men vil bare have det dårligt med sætte noget til salg herinde hvis ikk man må (:

Da det ikke bare er en enkelt ting og til helt billige penge MEn mange tak for svar i hvertfald

Anmeld

20. marts 2011

Dot D

Heidi-ra skriver:

Jamen kan godt se det er MEGET forskelligt hvad folk sælger herinde men vil bare have det dårligt med sætte noget til salg herinde hvis ikk man må (:

Da det ikke bare er en enkelt ting og til helt billige penge MEn mange tak for svar i hvertfald

Kan du skrive hvad det er? Så kan jeg da sige, om jeg har set noget lignende herinde før

Anmeld

20. marts 2011

Chr-Hei

Dot D skriver:

Kan du skrive hvad det er? Så kan jeg da sige, om jeg har set noget lignende herinde før

Jo self kan jeg da det . (: Ups ...

Det er hundehvalpe ... tre stk..

Ved godt folk har haft hunde herinde før men sys ikke jeg har set en disideret salgsannonce med flere hvalpe..

Så ved ikke om det er lidt upassende

Anmeld

20. marts 2011

Dot D

Heidi-ra skriver:

Jo self kan jeg da det . (: Ups ...

Det er hundehvalpe ... tre stk..

Ved godt folk har haft hunde herinde før men sys ikke jeg har set en disideret salgsannonce med flere hvalpe..

Så ved ikke om det er lidt upassende

Min mening - det synes jeg godt du kan, der er lige nogle med katte også, så hvorfor ikke. Prøv

Anmeld

20. marts 2011

Chr-Hei

Dot D skriver:

Min mening - det synes jeg godt du kan, der er lige nogle med katte også, så hvorfor ikke. Prøv

OK(: vil bare ikk gøre det hvis det kunne give de store diskutioner

Men tror da der kommer en annonce indenfor de nærmeste dage så hvis ikk der er nogle der reagerer for negativt her (:

Og mange tak for svar endnu engang

Anmeld

20. marts 2011

twinboys

Det må du gerne og held og lykke med salget

Anmeld

20. marts 2011

Dot D

Heidi-ra skriver:

OK(: vil bare ikk gøre det hvis det kunne give de store diskutioner

Men tror da der kommer en annonce indenfor de nærmeste dage så hvis ikk der er nogle der reagerer for negativt her (:

Og mange tak for svar endnu engang

Selv tak, skal nok kigge den, men ikke købe, hi hi, vi synes hunde er søde, men der er ingen her i huset der har tiden til at passe dem ordentligt, så vi "nøjes" med vores lille kat, hun passer næsten sig selv

Anmeld

20. marts 2011

twinboys

Dot D skriver:

Selv tak, skal nok kigge den, men ikke købe, hi hi, vi synes hunde er søde, men der er ingen her i huset der har tiden til at passe dem ordentligt, så vi "nøjes" med vores lille kat, hun passer næsten sig selv

Nåååårh Dot en lille hund til børnene kom nuuuuuuuuuuu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.