Indstilling af trip trap stol!?!?!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.348 visninger
5 svar
0 synes godt om
20. marts 2011

Jeg har en brugt trip trap stol, så har altså ingen brugsforvirring til den... Jeg synes ik Lisa sidder særlig godt i den, lige pt. som den er indstillet...

Hvordan indstiller jeg den korrekt!?

Jeg synes ik jeg kan finde noget om det på nettet, og i Babysam sagde de at de ik havde nogle liggende!

Stine og Lisa.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2011

twinboys

Tilmeldt skriver:

Jeg har en brugt trip trap stol, så har altså ingen brugsforvirring til den... Jeg synes ik Lisa sidder særlig godt i den, lige pt. som den er indstillet...

Hvordan indstiller jeg den korrekt!?

Jeg synes ik jeg kan finde noget om det på nettet, og i Babysam sagde de at de ik havde nogle liggende!

Stine og Lisa.

Jamen hun skal sidde så højt oppe at hendes lår kan gå ind under bordet og der er lidt luft... Fodstøtten indstilles så hun sidder med ca.90 grader i knæhasserne

Gav det mening

Anmeld

20. marts 2011

twinboys skriver:

Jamen hun skal sidde så højt oppe at hendes lår kan gå ind under bordet og der er lidt luft... Fodstøtten indstilles så hun sidder med ca.90 grader i knæhasserne

Gav det mening

Jo, tak! Det gav da mening!!

Hvad med sædet.. Hvor langt skal det ud? Det skal vel næsten passe med at det går lige ind i knæhaserne!?

Stine og Lisa.

Anmeld

20. marts 2011

<3

Lidt mindre end til knæhaserne

Anmeld

20. marts 2011

twinboys

Tilmeldt skriver:

Jo, tak! Det gav da mening!!

Hvad med sædet.. Hvor langt skal det ud? Det skal vel næsten passe med at det går lige ind i knæhaserne!?

Stine og Lisa.

1 cm skal stikke ud bagpå forstår du

Anmeld

20. marts 2011

B&J

vores stikker ca 7-10 cm bagud og vores dreng 1år og er ca 77cm lang og der er masser af numse plads men han er nu heller ikke så stor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.