Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Heej piger.
Min kvalme vil slet ikk give slip idag
har ikk nogen gode råd til af fjerne kvalmen ?
har det virkelig af lort, har dog ikk kastede op på noget tidspunkt endnu , 7,9,13
Mia 6+1
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Miia90 skriver: Heej piger. Min kvalme vil slet ikk give slip idag har ikk nogen gode råd til af fjerne kvalmen ? har det virkelig af lort, har dog ikk kastede op på noget tidspunkt endnu , 7,9,13 Mia 6+1
hmmm nu er jeg ik gravid (tror jeg da ik) men når jeg får kvalme af transport syge... plejer det at hjælpe med syrlige ting eller bolsjer...
har selv døjet med kvalme i et par dage nu... (er små sløj) og har endnu ik fundet noget der hjælper... men spiser det jeg kan få ned... og det er frugt... og vand...
Revet æble, ristet toastbrød med smør, marie kiks og tranebærsaft + vand
Tillykke med kvalmen - det er jo et godt tegn
TrineLærke skriver: Revet æble, ristet toastbrød med smør, marie kiks og tranebærsaft + vand Tillykke med kvalmen - det er jo et godt tegn
hehe tak. kvalmen er heldigvis stoppet for idag må prøve det imorgen
Miia90 skriver: hehe tak. kvalmen er heldigvis stoppet for idag må prøve det imorgen
Okay det var godt
banan hjalp mig.
prøv salt kiks?Sodavandsis.Eller så kan du få nogle tygge tabeletter der kan hjælpe?
Hvis det bliver ved kan jeg varmt anbefale akupunktur.
jeg har fået piller ved lægen så måske kun du snakke med din læge og så skal jeg til akupunktur
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128